dynaBel Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 ja som topic sier så er jeg på utkikk etter noen bra dance/trance sanger, begynner og bli lei inholdet på ipodn. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 There is no such thing ;) Men fra gjøk til halvor; Hvis du liker SYREtrance, kan jeg anbefale Infected Mushroom eller Suicide Commando. Hvis du liker såkalt "chipping"; Machinae Supremacy Er vel det eneste jeg kan komme på nå :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 alt av master blaster er jo stein bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 dj execute:D makan til party party Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 http://www.bilforumet.no/stripa/169003-elektronisk-musikk.html#post1873612 Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hør litt på NERadio, så finner du garantert noe du liker og kan laste ned ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 er veldig skjelden jeg hører syre trance. triggerhappy: ser ikke at dance er ønsket av trådstarter, men det er det i denne tråden. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hvorfor høre på møkkamusikk? :) Rock og div. sånn musikk er tingen Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 det er ingenting som heter møkka musikk. er egentli drit lei sånn som deg, hvorfor høre på trance? det er dritmusikk, hør heller på rock,,, er ingen som skal fortelle meg hvilken musikk jeg skal høre på. punkt slutt, tilbake til topic Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hvorfor høre på møkkamusikk? :) Rock og div. sånn musikk er tingen La meg gjette, du har tenkt til å argumentere med at "trance er jo ikke ekte musikk!!11oneone" Isåfall kan du bare dra til helvette, og bli der! @ trådstarter: Sant som folk sier, nettradio! http://www.radioseven.se http://www.playdio.se Her er det mye å hente, hører omtrendt bare på nettradio selv om dagen! :D Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 fint og se flere som står på det samme, de nettradioene har jeg, Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix). Alphazone - Flashback (Original Club Mix) Astrix - Techno Widows Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix) C.R.E.A.M. feat. Dana - Why (Rocketeers vs Lagoon Remix) Cave & Prey - Energy (Megara vs DJ Lee Remix) Chicane feat. Clannad - Saltwater Cloudchaser - Aerodynamic Dave 202 - Generate The Wave Dave Joy - Second Chase (Alphazone Mix) ...så langt som jeg gadd gå i playlisten... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hent ned armin van buuren sine "state of trance" sendinger. Mye bra der! Finner de på de fleste torrent sider. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Laser Inc - fiske eliten Laser Inc - dansa tills ni svimmar Banana inc - norwegian rebel Tobbe og gabbe - sommaren Eddy wata - jam pussyshavers - destination an now! tune up - ravers fantasy straight flush - lets all chant 9ine - please dont go dj carpi - the power of pleasure (dj bassrocker rmx) rob mayth - can i get a witness (cascada vs tune up remix) Dj ogo - radioseven mixbattle 2005 :dj basshunter - camilla mye bra fjortissdance/trance ;) har mer på lager, bare å legge meg til på msn hvis du er keen på noen gromsanger dynabel. hvis du liker noe av det da. tangenmorten at hotmail dot com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg