Iversen88 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hva er mykest av gule Köni å justerbare gule Köni på det mykeste? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Gule Koni er justerbare. Tenker du på Røde Koni? Det er faste dempere. Gule Koni er egentlig ikke justerbare, de er designet slik at de skal justeres strammere etterhvert som de blir eldre. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Er det ikke å få gule Köni uten justering? Hvordan merker jeg att dem burde strammest da? De satt på bilen å vet ikke hva dem har gådt gjennom eller km. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Gule Koni er justerbare. Røde Koni er ikke justerbare. Men det er samme basic-demper. :) Om de må strammes eller ikke, kjenner du selv. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Takk for svar:) Servopumpa hyler godt, er det pumpa eller tannstanga? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Gule Koni er justerbare.Røde Koni er ikke justerbare. Men det er samme basic-demper. :) Om de må strammes eller ikke, kjenner du selv. :) Røde koni er ikke justerbare Gule koni er ikke justerbare Gule koni Sport er justerbare å kortere Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Mine røde koni er justerbare!! bare å presse dem sammen og vri når stempelet har glidd nedi sporet på framdemperene.. bak er det gass og en knapp under støvdekselet som presser ned mens man vrir.. Gule koni har jeg sett har justering på toppen av stanga. Er det ikke gule koni som er sport da!! bare at lengden er ulik pga. at de er beregnet for senk.. røde er jo hardere enn org. på hardeste setting og dermed litt sportsligere også classic er sorte og rimelig lik org. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Takk for svar:) Servopumpa hyler godt, er det pumpa eller tannstanga? Du sier det vel selv ettersom pumpa hyler :) enten lite olje og luft i systemet, gammel olje eller utslitt pumpe Og justeringa på koni er på rebound og har ikke noe med at du skal justere ettersom de blir eldre og slitte! En utslitt demper er utslitt uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Du sier det vel selv ettersom pumpa hyler :) enten lite olje og luft i systemet, gammel olje eller utslitt pumpe Og justeringa på koni er på rebound og har ikke noe med at du skal justere ettersom de blir eldre og slitte! En utslitt demper er utslitt uansett! Hørte att tannstanga har en syke for å lekke å da kommer det luft inn men tar å bytter pumpa jeg. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 gla jeg har bilstein jeg..så slipper jeg å tenke på det der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg