turbotassen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hei. I natt var vi en gjeng ute å sladdet og lekte oss som vanlig, så når jeg var på vei hjem rundt kl 02.30 merket jeg at hele bilen begynte å riste. Etter en kort stund når jeg passerte Møvik på strekket der, stoppet jeg å skjekket hjulene.. Trodde det var hjullager eller ett eller annet. Av en eller annen dum grunn skjekket jeg bare framhjulene, og alt var ok.. Kjørte så videre, og når jeg kom 100 meter lenger fram, kommer faen meg venstre bakhjul trillende forbi bilen min mens jeg sklei bortover veien:D Priceless! Etter det, bar det ut i noen busker å kratt og noen fæle steiner.. Ettersom jeg synes ikke noe om å stå oppi der, kjørte jeg rett og slett opp med ETT hjul bak:D Fikk en kompis til å hente meg, fikk tak i nye muttre, satt på ballongstepphjulet, og kjørte avgårde igjen uten skader, bortsett fra at det der bremseskjold greiene knakk.. Vil bare si at eg visste at volvo va gode biler, men dette tar kaka :D Ville bare dele dette med dere i natten :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Mistet bilen min ned fra bukker en gang. Ramlet da en god halvmeter før den traff to mindre bukker som stod under den. Ene traff i bærearmen på høyre framside, og den andre traff midt under bensintanken. Eneste som skjedde var at bensinmåleren pluttselig begynte å fungere. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har sett litt nærmere over her nå.. Var visst en bremseskive som var litt skrukken også.. Men ikke så ille at man ikke kan kjøre med det.. :):) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hehe..sånn det skal være! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hmm.. Nå har jeg hatt av hele driten her, og satt det sammen igjen, men selve "skiva" sitter ikke fast.. Hva som er gale? Er kun kalipperen som holder den fast.. Noen som vet? Skiva var forresten helt fin, var ikke kast i den, kun dårlig festet.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 pleier å vær ein liten skrue som du setter den fast midertidlig, blir festen skikkeligt når du setter på dekket trur eg. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Veit ikke hvorfor noen bilprodusenter bruker skrue men skiva blir klemt fast når man skrur fast hjulet. Mutrene dine løsna vel... Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har fikset det nå.. Var ute å brukte 2 dekk ista for å feire:D Takk for hjelp folkens:D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg