Jon Arne Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ja,på min opel rekord 66 så finnes det ikke speil annet enn det inne i bilen. Ser ikke noe form for fester til speil utvendig eller. Er ikke det påbudt da??? Har sett på noen likense biler,og de har kun speil på førersiden. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 skal vell være speil på sjermen forand på fører siden vell? Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 vell,jeg har sett rekorder med speil på skjermen og på døren. Fant hull i døra mi,der sikkert speilet har stått. Bare å finne noen som har sånn gammle speil da :/ Noen som har? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er vel påbudt med speil på venstre siden tror jeg (vis bilen er gammel nok) Har sjøl en Audi 100 fra 1970 som har speil kun venstre side. Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg