matss Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 tenkte jeg skulle ta av, og lakke "vw" merket bak i svart. så lurte jeg på om emblemet kun er festet med klips? så det bare er å vippe av.. fint om noen også har et par tips om hvordan jeg burde lakke det! vet jo at det er mange som pleier å gjøre det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Emblemet bak er bare limt på:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 okey.. da må jeg bare få det av på et vis, og lime det på igjen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Noen som vet hvordan man fester vr6 merke i grillen? Har vr6 men er ikke vr6 emblem i grillen, er det bare å gå på møller å kjøpe et også klipse det på eller no? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 tenkte jeg skulle ta av, og lakke "vw" merket bak i svart. så lurte jeg på om emblemet kun er festet med klips? så det bare er å vippe av.. fint om noen også har et par tips om hvordan jeg burde lakke det! vet jo at det er mange som pleier å gjøre det :P gjør d samme som jeg gjor! tok et veeeeldig fint sandpapir....(grensen til våtslip papir) og pusset d vekk:)hvis d er sølvfargen du skal ha vekk... Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 jeg skulle lakkere merke mitt, men det sitter ganske godt hvis du ikke har varmlufts pistol. det knakk for meg, men kjøpte nytt på møller for 150kr eller noe sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Mitt er klipset fast, tar jeg det av er det to hull. Hvorfor ikke bare kjøpe et nytt sort på Møller? Vanskelig å få det fint og holdbart med hjemmelakkering. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg