kevve Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har en B200K motor jeg har hatt av reimhjulet på. Det viser seg at du skal stille tenningen etter det reimhjulet, da det står på veiva. Reimhjulet skal settes i spor på en splint, som selvfølgelig er vekk. Hvor kan jeg få tak i en ny splint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 volvo!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det er en Volvo ja, om det var det du lurte på. Volvo 240DL med B200K motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det er en Volvo ja, om det var det du lurte på.Volvo 240DL med B200K motor. Han meinte nok at du skulle prøve på ein Volvo forhandlar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 10 poeng til _AndreasH_ ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 er ikke løs splint på en b200 motor,tannhjulet til registret et støpt slit at det har 2 splinter. 1 splint som går i veiva og en splint som stikker ut slik at drevet til viftereima blir med rundt/får riktig vridning. hører jeg 20 poeng?:heyyou: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hører jeg 20 poeng?:heyyou: ca 1000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det er en fast splint på b230k, men på min b200k er det et hakk det ser ut som den skal stå i. Er hvertfall ingenting der. Hva gjør jeg om isåfall den skal være støpt slik? Bytte veiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg