Stagen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 nå skal jeg snart riva av front fangern min og skifte litt pærer å reparere den ene lykten, men da tenkte jeg kansje det er en mulighet for og koble sammen lampene slik at de i fult lys lyser på begge to..jeg har FK angle eyes lykter.. noen som vet ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det kobler du i sikringsboksen. Gjorde det på min golf3, da jeg satte i golf4 "look" lykter. Fikk med noen broer som jeg monterte i sikringsboksen. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 du har vel ikke noen bilder eller no..eller en lit grundigere forklaring ? Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 tror der ligger en D.I.Y på golf 3 forumet, men er nok ikke likt i din bil. Men der viser hvilke sikringer som skal brokobles, og så finner du samme sikringer i din bil, og gjør det samme. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 leste den D.I.Y til golf 3 og var å så på mion men ikke noe som er likt..hmm for surfe litt rundt og se om jeg finner noe Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoddis Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 si fra når du finner ut noe... skal koble lysa mine og... Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoddis Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Er det ingen som har noke informasjon om dette? Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 fant noe på wortex... men fikk det ikke helt til og stemme med hvordan min så ut... det var en golf 4 da men det skal jo være likt.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoddis Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ok.Du har ikkje en link, så kan eg gå inn dit å lese.. Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 nei sorry..men har mista den.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 har dere funnet ut av dette?? Får meg snart andre lykter så har lyst til å ha både nær og fjern samtidig.. Det jeg har blitt fortalt er at man kobler om noe bak på hendelen.(klipper den som er gul og grønn pin nr 8 og kobler på en annen ledning og fører denne til lysbryteren på pin nr7) det skal vist virke.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 har dere funnet ut av dette?? Får meg snart andre lykter så har lyst til å ha både nær og fjern samtidig.. Det jeg har blitt fortalt er at man kobler om noe bak på hendelen.(klipper den som er gul og grønn pin nr 8 og kobler på en annen ledning og fører denne til lysbryteren på pin nr7) det skal vist virke.. Gratulere med nye lamper a mister, hørte du hadde handlet av ei ved kongsvinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulere med nye lamper a mister, hørte du hadde handlet av ei ved kongsvinger. Stemmer det gitt. men jeg skal gjøre om dem litt.. vet ikke om noen andre enn en i usa so har gjort det samme så vi får se hvordan det blir.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 med litt kabling og ett vekslingsrele så skal vel dette være en grei sak.. må forskes litt på dette.. tror det kan bli sykt bra lys med begge xenon pærene på når langlysa står på:) hehe.. har jo FK sine angeleyeslykter så blir kult med xenon i linselysa!! :) Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 jeg har ordna detta på bilen min og trenger ikke noe rele.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg