Bora2000SR Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg har ordna detta på bilen min og trenger ikke noe rele.. stemmer det! tænkte ikke på at jeg har bytta til angeleyes. trenger jo ikkke relè da det orginalt er H4... hehe... kommer seg etter hvert:P mn har du lyst til å dele med oss andre om hvordan du gjorde dette? Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Du tar og reiser på møller og kjøper en orginal ledning som du kan plugge i pin nr 7 på lysbryter kontakta, der sitter det ikke noe ledning nå.. så skrur du av dekselet over rattet og da ser du en kontakt med en gul og grønn ledning som sitter i pin 8. den klipper du.. klipp den så du kan sette den i sammen igjen hvisdu skal ha på orginale igjen. så må du måle på dem om hvilken som får 12v og den teiper du, og kobler i sammen den fra bryteren og den som ikke får 12v ved rattet. er litt trangt ved kontakta, men det går, skal du ha bedre plass må du ta av rattet så du kan få av dekselet under oxo. tror jeg brukte maks 15min på det.. Håper du skjønte det.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Du tar og reiser på møller og kjøper en orginal ledning som du kan plugge i pin nr 7 på lysbryter kontakta, der sitter det ikke noe ledning nå.. så skrur du av dekselet over rattet og da ser du en kontakt med en gul og grønn ledning som sitter i pin 8. den klipper du.. klipp den så du kan sette den i sammen igjen hvisdu skal ha på orginale igjen. så må du måle på dem om hvilken som får 12v og den teiper du, og kobler i sammen den fra bryteren og den som ikke får 12v ved rattet. er litt trangt ved kontakta, men det går, skal du ha bedre plass må du ta av rattet så du kan få av dekselet under oxo. tror jeg brukte maks 15min på det.. Håper du skjønte det.. skjønner den:) tusen takk!!! da blir det ba lys... syns det ser så mongo ut når kun en av de lampene lyser.. blir jo uansett bedre lysbilde av å ha begge på når langlysa er på.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Ja da blir det vettu.. skal sette på dem orginale igjen jeg.. syntes det er dårlig lys i fk lampene.. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg