funkes Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 La om til orginale 15" felger i går...ser meeeget lite bra ut! Men nå er bilen 10 ganger morsommere da! (når det er snø vel og merke) :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 savner disse litt da men.... (copyright raboc :) ) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Min ble finere (se avatar): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 jah da er vi flere..la om på lørdag jeg og.. Låner bare disse her men.. får på mine egne denne uka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 håååh, du har no å glede deg til as funkes. med den bilen, jeg får frysninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 nå ble jeg skuffa funkes hadde forventa cromma hjulkapsler! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Pudding nå ble jeg skuffa funkes hadde forventa cromma hjulkapsler! :D HAHAHHA! Det er faktisk alufelger :D Men får se om det blir OZ superturismo eller noe i vinter. Vet ikke om jeg gidder prioritere enda Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by funkes savner disse litt da men.... (copyright raboc :) ) Så søt den er. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 mye fine vinterfelger her ja :) *misunne* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Oh yeah! Audi 90 B4 originalstålfelger! 175/65-14, btw. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 #2 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Kon(g)efelger :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Jeg fikk rallylook på felgene for kun 39.90 på Biltema :D funkes: Hvem var det som måtte skru på det bildet med sommerdekk? :rolleyes: :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Ost Jeg fikk rallylook på felgene for kun 39.90 på Biltema :D funkes: Hvem var det som måtte skru på det bildet med sommerdekk? :rolleyes: :D Lakka du bare rett over? Uten å pusse ned eller noe? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Jonte Lakka du bare rett over? Uten å pusse ned eller noe? Mattet ned med 400 eller var det 800-papir først. Ble ikke så ille resultat. Veit ikke hvor lenge det holder da... Har 17" nye vinterdekk liggende, så finishen er ikke så viktig. Dette er bare de gamle felgene men de gamle piggfrie må jo slites ut ;) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg