Steina Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Lager en ny tråd, for å ikke gå for langt off-topic i de andre trådene hvor forsterkeren ble diskutert utenfor topic. Denne forsterkeren ser jeg er er veldig mange som skryter av. Så jeg har søkt opp en perfomance-test, og lurer på hva dere klarer å lese ut av dette? SOUNDMAGUS X3200 - Performance .. Jeg ser på RMS Power Output, så har vi Watt bortover, og "%" oppover? Hva er % ? :drunk: Nå har jeg ikke sett like grafer til andre forsterkere, så jeg lurer på om denne ser veldig "ustabil" ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 % angir vel forvrengningen... så hvis du kikker på 0,2-0,3% så får du et "ærlig" resultat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 % angir vel forvrengningen... så hvis du kikker på 0,2-0,3% så får du et "ærlig" resultat... Dette er en subforsterker, så 1% er vanlig. De 2,5% som de bruker er nok bare for å få et greit tall... Du får si ifra om du klarer å høre noe under 5% THD ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg