Hersker Hans Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sharif gjør noe som er helt lovlig, det er vel derfor han fortsatt holder på på samme måte etter at konkuranse tilsynet har sett på saken, Han paralell importerer dekk utenom hovedimportøren med svære trailere, på samme måte som at folk henter seg billige biler i Tyskland, sånn har jeg forstått det hvertfall, syns jeg har sett utenlandsk registrerte trailere m dekk der når har vært der. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 men han er ikke billigst da ! jeg har i 2 av 2 tilfeller fått ferdig lagt på dekk av bedre kvalitet enn falken, billigere enn på sharif ! Dette var på R&G dekk og bilverksted på gjelleråsen ! dem gjør også balansering osv sikkelig ! og dem har god kunde service ! takk for meg ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Enkelte dekk-kjeder/butikker opererer med helt opptil 55% rabatt til gode kunder/kompiser etc Hvem er "kjeltringene" her liksom ??? Nei, en stor takk til Sharif og Johs. Bjerke(som driver på ganske lik måte) for å holde prisene på et fornuftig nivå for forbrukerne. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Det er ikke værre enn at man strekker synsfeltet sitt utenfor rikets grenser og litt retning syd at man oppdager veil. dekkpriser til godt under halve av "våre" tilbudspriser..... tenk når de i tillegg får prosenter da..... skal ikke mer til for å skjønne hvorden det er mulig for shyariff å holde lave priser.... synes heller ikke de påstandene som de gamle sirævva, korrupte, etablerte dekkforhandlerne kommer med holder særlig mål.... "laget i kina" "regummiert" osv.... det neste blir vel at sharifs dekk er "produsert på månen" shariffs er dyktige på dekk (ikke på å montere da men') og den norske missunnelsen er ikke godt å gjøre noe med Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Noen her som snakket om kartellvirksomhet i dekkbransjen. Dette tror jeg så absolutt stemmer! Alle forhandlere her i Trondheim har omtrent lik pris på dekk, etter rabatt. Wheelie derimot har tidligere importert selv, og solgt til langt under de andre forhandlernes priser. Da jeg var nedom å skulle bestille meg vinterdekk hos de, kunne de ikke garantere at de fikk inn før langt ut på vinteren! Grunn: Diverse dekkforhandlere i området hadde klaget til Nokia Norge (importøren) over at Wheelie, som i år også henter dekkene sine fra Nokia N., solgte dekkene FOR BILLIG!! Heldigvis ordnet det seg, Wheelie kunne fortsatt selge billige dekk, og jeg har nye såler på bilen i løpet av uka. Wheelie ligger forøvrig ikke mange kronene over Shariff i pris, i hvertfall ikke på de dekk jeg har sjekket. (Falken og Nokia sommer dekk). Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 respect te sharif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by eivindwindspoll Noen her som snakket om kartellvirksomhet i dekkbransjen. Dette tror jeg så absolutt stemmer! Alle forhandlere her i Trondheim har omtrent lik pris på dekk, etter rabatt. Wheelie derimot har tidligere importert selv, og solgt til langt under de andre forhandlernes priser. Da jeg var nedom å skulle bestille meg vinterdekk hos de, kunne de ikke garantere at de fikk inn før langt ut på vinteren! Grunn: Diverse dekkforhandlere i området hadde klaget til Nokia Norge (importøren) over at Wheelie, som i år også henter dekkene sine fra Nokia N., solgte dekkene FOR BILLIG!! Heldigvis ordnet det seg, Wheelie kunne fortsatt selge billige dekk, og jeg har nye såler på bilen i løpet av uka. Wheelie ligger forøvrig ikke mange kronene over Shariff i pris, i hvertfall ikke på de dekk jeg har sjekket. (Falken og Nokia sommer dekk). Heh.. Wheelie er ikke så billig som folk vil ha det til gitt. De er dyrere på Hakka Q enn bl.a. Overaae. De var dyrere på endel andre ting også.. De skulle prøve og selge meg no Aurora asiatisk vinterdekk, som har kommet VELDIG dårlig ut i tester (piggfritt), til 760kr/stk, i tillegg kom omlegging I TILLEGG i prisen. Dro på Hanebo & Sortvik og fikk Michelin Maxi-Ice i samme dimensjon til 820kr dekket, ferdig omlagt, ble omtrent samme prisen - for et mye, mye bedre dekk. (jeg har en ukurant dimensjon, 195/50-15", eller 195/55-15"..) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Sharif er supre de! De er norges billigste på dekk og felg, er det noe tvil om det? De er billige fordi de tar in STORE kolli med dekk og felg rett fra produsent. Ikke mange mellomledd som i andre Dritt firmaer i norge. Bridgestone norge hadde visst sendt torpedoer til sharif og ransaket hele sjappa *Det her sa gammeln på sharif når jeg var der sist :D* uten å finne noe, da fikk bridestone purken på nakken og greier. thumpsup Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Godt at sånne som Sharif, og Bjerke ect, tar ett slag for overprisa dekk, og felg... Det at andre aktører i markedet blir sure, og grinete er jo rett å slett fordi dem ikke tjener så grovt på å svindle mannen i gata lengre... Trenger flere av slike folk som Sharif, og Bjerke som ble nevnt, som selger ut gode priser. Ikke sånne som selger billig til kompiser, og slår av 55% prosent av prisen osv... Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by kas ????kjeltring????nope.han er ikke det.men selger dekk så billig at han nesten ikke tjener penger på det,men på andre siden selger han 25 ganger mer dekk på en time enn konkurentene og da blir det penger i lengden.la oss kalle han en dekk importør med lagerutsalg og montering.jeg skal ikke legge skjult på at han har solgt mye dekk under bordet,og har hatt meget lavtlønnet ansatte men han leker ikke butikk slik som desverre mange andre gjør;) mvh Vil ikke dette si at han har et konkurranse fortrinn ingen andre seriøse har? Dvs han kan drite i å følge regler-> dermed spare kostnader -> selge billigere dekk, mens andre som følger Norges lover må ha høyere kostnader ditto priser blir hengende etter pga at de er lovlydige. Hvem kan ha "meget lavtlønnende" i arbeid? ->ikke seriøse firmaer! Han ødelegger jo for bransjen hvis det er sant at han selger dekk "under bordet". Dette er ikke spesielt for Shæriff eller dekkbransjen, men alt næringsliv. Uansett, mine erfaringer med Shariff gjør at jeg heller kjøper dekk et sted dem både klarer å sette på rett dimensjon rett vei, og gir meg et helt minimum av service. En hundrings fra eller til driter jeg i i så tilfelle. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by bidz Heh.. Wheelie er ikke så billig som folk vil ha det til gitt. De er dyrere på Hakka Q enn bl.a. Overaae. De var dyrere på endel andre ting også.. De skulle prøve og selge meg no Aurora asiatisk vinterdekk, som har kommet VELDIG dårlig ut i tester (piggfritt), til 760kr/stk, i tillegg kom omlegging I TILLEGG i prisen. Dro på Hanebo & Sortvik og fikk Michelin Maxi-Ice i samme dimensjon til 820kr dekket, ferdig omlagt, ble omtrent samme prisen - for et mye, mye bedre dekk. (jeg har en ukurant dimensjon, 195/50-15", eller 195/55-15"..) Bytta dekk til mc på Hanebo & Sortvik. Fikk 30% fordi farsjan jobber med en fyr som kjører harley, og "gjengen" hans får rabatt... Så de er å anbefale i trondheim.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by turbothomas Vil ikke dette si at han har et konkurranse fortrinn ingen andre seriøse har? Dvs han kan drite i å følge regler-> dermed spare kostnader -> selge billigere dekk, mens andre som følger Norges lover må ha høyere kostnader ditto priser blir hengende etter pga at de er lovlydige. Hvem kan ha "meget lavtlønnende" i arbeid? ->ikke seriøse firmaer! Han ødelegger jo for bransjen hvis det er sant at han selger dekk "under bordet". Dette er ikke spesielt for Shæriff eller dekkbransjen, men alt næringsliv. Uansett, mine erfaringer med Shariff gjør at jeg heller kjøper dekk et sted dem både klarer å sette på rett dimensjon rett vei, og gir meg et helt minimum av service. En hundrings fra eller til driter jeg i i så tilfelle. ikke vet jeg hvordan du ser på det men å spare 6-7000.- på å kjøpe noen gromme felger og dekk hos sharif gjør at jeg handler der.skulle dekket sitte feil vei koster det 50 kr å få rettet på hos en vanlig forhandler.er verdt pengene synes da jeg. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 En liten ting.. Hvorfor skulle dekkene bli sendt raskere/ryddigere med nettbutikk? :D ENDA mere rot er ofte resultatet.. Men for oss som ikke bor i oslo, så håper jeg for guds skyld at det blir bra :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 For folk i midt norge som vil ha billige dekk og felger som ikke gidder og sitte i telefonen og vente på at Sharif skal svare kan ringe min kompis som driver BIG WHEELS i Kristiansund, han har de samme dekka og nesten samme pris som sharif og fikser de til avtalt tid og sted. Garantert en av de billigste i midt norge.. Ring han for pris på nr: 92600673 det kan lønne seg...... Bare si BMWM1 anbefalte meg og ringe så får du en bra pris. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg