Gå til innhold

hva skal vi ha til midddag?

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag blei det en veldig grei middag.

burger og cola på firmaet si regning, dæven så kjekt og jobbe overtid, godt betalt og gratis mat, det er to gode grunne til og jobbe litt ekstra.

neste uke er det høst ferie og jeg har hset for meg selv så satser på en del overtid da. årker ikke lage mat (men årker rart nok og jobbe 14 timers dag)

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste biff:

1: Hell olivenolje i et glass, krydre med mye basilikum og oregano og litt random urter.

La det trekke en dag eller to

2: Ta en sprøyte, og sprøyt det inn i en biff, og legg dem i en plastpose. hell marinaden over, sug ut lufta og la den stå til i morgen. Ha gjerne i litt ananassaft, siden den inneholder enzymer som spalter proteinene i kjøttet og gjør det mørt.

3: Stek på høy varme en kort stund, og stek på svak varme etter til den er passelig. Det er smaksfremmende å ha på sitronsaft!

Velbekomme :)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med de fleste andre i denne tråden, er jeg ikke noen superkokk,når jeg i tillegg bor alene, så blir handlelisten også intresant.

I går ble det tacolefser med løvsteik,bbq pommes fries,med salat og tacosaus, kasta bare alt på denne lefsen, og spiste det som en burger. Ikke så værst, men den tacosausen tok knekken på magesyren min.

I dag ble det faktisk noe så proffesjonelt som mexikansk gryterett med kjøttdeig, billig,og helt nyydelig :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider