Ermex Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 i dag ble det 2 grandiser å 1,5L Cola<3 å i morgen er det muttern som lager mat. håper på hamburger;) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Genial tråd! :D liker å lage mat og det er helt sikkert fordi jeg er så jævli glad i å ete! Hehe.. Igår blei det pizza fra peppes og idag blir det sikkert noe annet! Men takk for tipset med å putte mye rart i pita! Har trua på at det er godt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 uff NOKK mAT FOR I DAG!!! 7 pizzastykker fra peppes+ proteindrink+en halv liter vann + 2 skiver + energy sjokolade!!!! jeg tror jeg klarer meg FINT til i morgen uten mat.. men så skal det Drekkas i kveld! :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Nå blir det biff :D 1KG heeeeelt alene! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 løvsteik i pita på kjesken i søgne;:) ser den :D Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 det som er veldig lett å lage er f.eks. ytrefile av svin i fingertykke skiver. Ta mye grillkrydder på hver side, så bruekr du fingerer og trykker lett greillkrydddert inn. Så tar du melange i pana, helst en bit på str med en tommel e.l. Og så steker du på sterk varme i 20-30 sekunder, så skrur du ned plata til middels, så snur du fileen. steker ca 1 min slikt så snur du den igjen og steker den ca 30-60 sekunder til. Svin skal gjennomstekes, men jeg gjør aldri det, er som regel svakt rosa strek på kanskje 2 mm midt i. Tilbehøret er enkelt, litt potetsalat. Og hvis du føler for det litt salat. Dette lager jeg påp toppen 5 min. :) Veldig enkelt og veldig godt. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Svinebog i kryddersaus. -En boks hermetisk bog som du kutter i terninger. -2dl melk -2bokser med tine krydderost (liker den røde personlig) som du smelter ut i melken til klumpene forsvinner. husk å røre, da melka lett brenner seg. -pasta penne eller annen mini-pasta som du liker. kok så mye du vil ha. Når melk/krydderost sausen er ferdig har du bog terningene i. la det småkoke i ca 5-10 minutter slik at bogen er gjennomvarm. rør godt rundt, uten å "skrape" i bunnen av kaserollen. ha pasta i en skål, kvell sausen over og et. det er nammenam og tar 15-20 minutter å lage. koster ikke mer enn 80 kroner for ganske mye mat! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Svinebog i kryddersaus. -En boks hermetisk bog som du kutter i terninger. -2dl melk -2bokser med tine krydderost (liker den røde personlig) som du smelter ut i melken til klumpene forsvinner. husk å røre, da melka lett brenner seg. -pasta penne eller annen mini-pasta som du liker. kok så mye du vil ha. Når melk/krydderost sausen er ferdig har du bog terningene i. la det småkoke i ca 5-10 minutter slik at bogen er gjennomvarm. rør godt rundt, uten å "skrape" i bunnen av kaserollen. ha pasta i en skål, kvell sausen over og et. det er nammenam og tar 15-20 minutter å lage. koster ikke mer enn 80 kroner for ganske mye mat! :respekt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Siden jeg bor på brakke Mandag- Torsdag Blir det lettvindt.. Nudler (2-3 smaker og velge mellom) Pølse og lompe (varier med og uten rå løk) Pytt i panne (med/uten ost) Kylling filet og opphøgde poteter. dette er vel det det har gått i siden mars :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 i dag ble det pizza fra peppes! :) også seigmenn til dessert :P Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 biff, stekt sopp(skivet, og stekt med grillkrydder), fløtegratinerte poteter, og en blanding av peppersaus og vitsas (toro) Ikke rart man er feit. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 kan legge ut min personlige hurtig-mat. 1 boks hermetisk bogskinke 1 pakke fersk pasta (250g elns) 1 boks tomatpurre 1 glass fetaost (i olivenolje) skjær opp bogskinken i tynne skiver på en plate, kok opp vann. kast bogskinken i en stekepanne(smijern helst til denne typen matlaging) der du bruker en skarp kniv og gaffel og skjærer det ytteligere opp, nesten skinke kjøttdeig. altså samtidig som det steker! kok opp pasta.(står ganske greit forklart på pakken 2-3 spiseskjeer tomatpurre røres inn i skinka. nå begynner dette å bli ferdig. hell vannet av pastaen og sleng skinken oppi sammen med pastaen. og som jeg gjør det ta masse fetaost over, og istedenfor smør til pastaen, bruk noe av olivenoljen fetaosten ligger i, gir en utrolig smak! nå ble jeg sulten imens jeg skrev dette, så slankekuren ble brått avsluttet.. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Idag blir det taco... :) ikke med sånne skjelll, men med tortillas! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 er det bare jeg som synes kjøttdeig er no forbanna drit? Kvernet kjøtt kommer ikke i nærheten av døra våres! Men en enkel ide for mat, sleng litt spaghetti ala capri oppå ei rista brødskivet og en ostekive eller 2 på toppen, enkelt og godt :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Var på steakers å spiste biff,med bernais,bakt potet,og salat i dag.Nam :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg