Olsen_nissan Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Verdens beste biff: 1: Hell olivenolje i et glass, krydre med mye basilikum og oregano og litt random urter. La det trekke en dag eller to 2: Ta en sprøyte, og sprøyt det inn i en biff, og legg dem i en plastpose. hell marinaden over, sug ut lufta og la den stå til i morgen. Ha gjerne i litt ananassaft, siden den inneholder enzymer som spalter proteinene i kjøttet og gjør det mørt. 3: Stek på høy varme en kort stund, og stek på svak varme etter til den er passelig. Det er smaksfremmende å ha på sitronsaft! Velbekomme :) ffs da^^, er jo sulten i dag.. Ikke til Tirsdag :D:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 mm.. hjemmelaget pizza :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Fjordland! :partyon: Men i natt før jeg drar på jobb blir det nok no frityrstekt pomm fri med noen nuggets ved siden av ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Faen, spist pizza 3 dager på rad nå, Først på peppes fredag, pizzabaker`n før fylla igår og jommen sa jeg smør da jeg kom hjem idag og dem hadde bestilt Pizza... Så nå er jeg lei! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 wohoo.. pappa har vært på billigsalg og handle dr. oetker pizza. største drittpizzaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 den er jo god, mozarella er drit godt Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hvorfor heter den Dr. Öetker? Er den liksom sunn eller no? Synes den er helt grei jeg, men lite mat i den da Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 varm den i micro`n, klapp den sammen og du har en god pizza to go :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hæ? micro pizza?, og ellers har du det bra? og kona er frisk? ungen trives? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Haha maks slafsete :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hæ? micro pizza?, og ellers har du det bra? og kona er frisk? ungen trives? haha, har du ikke testa det før? Sleng en slik liten italiensk typen pizza i microbølgeovnen, klapp den sammen og spis, funker veldig bra :) Er ikke så farlig om osten er gylen og bunnen sprø når man bare skal klappe den sammen vet du :) Og jada, både dama og ungen stortrives, spesielt med kokke kunnskapene mine ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hehe. har smakt micro pizza en gang og det hva når fadern kjøpte ny vogn med micro som man kunne steike pizza i, faen det var stygt Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 hehe. har smakt micro pizza en gang og det hva når fadern kjøpte ny vogn med micro som man kunne steike pizza i, faen det var stygt slik funksjon som mener den klarer å steike pizza er bare bull, du steiker aldri en pizza i micron om du ikke skal klappe den sammen sånn som jeg nevner. Det blir jævli uansett. Når du klapper den sammen blir den lik calzone, og det er aldri feil ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 nei det er noe i det, må vel testes en dag jeg har dårlig tid, og vi har micro Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg