Greipstad Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 3 tøffe amazoner:D den svarte der som er til salgs ja... håper den ender opp på sørlandet:P alt for få amazoner her. Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 tror ikke den svarte selges, er vell lagt ut fpr å se hvor mye han egentlig kan få for den:p hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 den sorte er jo ikke så ulik min, men en del lavere, hører den til på verdal? tøffe biler alle 3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 jupp, alle 3;) og flere er det:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 er den sorte som var på autodb solgt? ser anonsen ikke er der lenger, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Tror ikke d, er en stund siden jeg har truffet han så jeg vet ikke. var vel mest for å sjekke interessen at den ble lagt ut. jeg måtte slette annonsen min etter ett døgn, ble jo nedringt.:) Men jeg hadde faktisk tenkt å selge da, helt til fornuften kom tilbake.:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Tror ikke d, er en stund siden jeg har truffet han så jeg vet ikke.var vel mest for å sjekke interessen at den ble lagt ut. jeg måtte slette annonsen min etter ett døgn, ble jo nedringt.:) Men jeg hadde faktisk tenkt å selge da, helt til fornuften kom tilbake.:) godt at du ikke solgte da:) du hadde nok bare angra etterpå;) Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg angret allerede da jeg fikk første telefon.:) Har forresten fikset bensinmålern og kjøpt ny slavesylinder til clutchen, så nå er d bare tempmålern som ikke er inntakt. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 er veldi menge som synes det er skøy å ringe på anonser bare for å ringe ja har en defekt temp måler jeg å, er ikke sikker på hva er galt men ser selve måleren er stygg dyr ny, ser foresten det er en lilla amazon på parkeringa på aker om dagene som ser litt fin ut, er det noen fra verdal sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 jepp, er han som har den rosa Amazonen sin.:) Målern med føler koster 1800 ny tror jeg d var. var en som ringte 3 ganger får å høre om jeg hadde ombestemt meg(for å selge), å han hadde pengene klar, så i mitt tilfelle ar d ikke "bare" for å ringe.hehe..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Kaliber: Hvor store er de Brock B1 felgene du har på? Hva er innpressen, bolrsirkelen, bredden, høyden osv. Måtte du valse hjulbuene eller bruke spacere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Kan se ut til at den blir lagt for salg likevel iløpet av sommeren om noen skulle være interesert. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Kaliber: Hvor store er de Brock B1 felgene du har på?Hva er innpressen, bolrsirkelen, bredden, høyden osv. Måtte du valse hjulbuene eller bruke spacere? 8,5x17 med et 10 er felgene.. valsa ut 8 cm bak for åfå plass til de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 er veldi menge som synes det er skøy å ringe på anonser bare for å ringe jahar en defekt temp måler jeg å, er ikke sikker på hva er galt men ser selve måleren er stygg dyr ny, ser foresten det er en lilla amazon på parkeringa på aker om dagene som ser litt fin ut, er det noen fra verdal sin? han bodde på camp 2 på rudskogen:D var fin den Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 jupp, vi kjørte 140 mil med denne saken! fy faan for en tur må jeg pressisere!:p hoho... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg