Greipstad Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 neimen.. lagt ut gobilen for salg nå asså.. hvor mye håper du å kunne få for den?:) Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 blir det noe rudskogen på dere til helga eller?:) Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Blir nok dessverre ikke d, amazonen er solgt. Men får låne den når jeg vil + at jeg har førsteretten på den når den selges igjen, ettersom den fortsatt er innen familien.:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Bra det da, men må si konge bil, Amazon er drømmen:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 jepp, er han som har den rosa Amazonen sin.:) Målern med føler koster 1800 ny tror jeg d var. var en som ringte 3 ganger får å høre om jeg hadde ombestemt meg(for å selge), å han hadde pengene klar, så i mitt tilfelle ar d ikke "bare" for å ringe.hehe..:) mye skulle du ha for den da du skulle selge den egentli? hehe, sånn at jeg vet sånn ca hvor mye en sånn strøken amazon er verdt:) hehe, om min blir like bra og jeg skulle funnet på å solgt min liksom:P haha Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg