-TORE- Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 så ikke så verst ut fangerne. har sendt deg pm. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert_volvo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Strokent!!:-D e itj ainna å sæ d:) Ska få ti prosjekt æ å når pængan tek sæ opp litt ijænn:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 vinterlagring på amazon nå eller? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Takker!:) Blir parkert for vinteren nå til uken. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joamort Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 du får slenga inn nåken bilstein demperar så kansje det roe seg ner eit par hakk. har kjøpt det til min bil men ikkje montert. Her er den med dette såkalte "senke"settet. Dette er ikke noe for en mann med høydeskrekk..:) Siter Volvo Amazon 1967.... Bygger Volvo Amazon 1970.... krajsa volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar volvo 240 1986.... bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Grrrrrrrrromt! Men få nå på den fangere for Odins skyld! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Måtte isåfall bli en ombygd utglatta bakfanger i bilens farge, orginalfangere synes jeg er STYGG! hehe.. men d er nå meg å min mening d da.:) Får komme å handle du da vettu så kan du sette på fangere.hehe.. Har nå nettopp vært og bredd over gullet mitt :) sees i april 08. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Er det noen som har noen tips om hvor de selger litt større felger til amazonen min? Feks 17", må være chrome da. Hadde satt pris på om noen kunne photoshoppa noen fete større chrome felger for meg på disse bildene. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 fin ja!! får løst på amazon æ å, når æ sjer på derrin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 American Racing-felger passer vel på Amazonen. Mener å huske att endel Amerikanere har samme boltsirkel som på Amazon. :-) Dritfin den bilen din, forresten! Hvor har du kjøpt det Grant-rattet forresten? Og, hvordan er det å få tak i nav til Europeiske biler? Har OMP-ratt i 144'n min nå, men mulig jeg tar ut det + 4pkt selene etterhvert, og går for en litt "mildere" stil.. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Ja bilen din ser veldig strøken ut.. Jeg synes de felgene kler bilen godt jeg, juster heller høyden litt på bilen så har du et perfekt stuk på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Takk, veldig trivelig med slike komplimenter.:) Kan love dere høyden blir justert ned igjen straks jeg får den hjem igjen, går da ikke ann i vise seg offentlig slik..:) Grantrattet kjøpte jeg hos en lokal bilrekvisitabutikk her på Verdal (GT Bilprodukter), ang nav så vet jeg ikke annet enn at d ikke lenger produseres til amazon hvertfall. Da blir vel løsningen å modde ett annet nav, eller ødelegge orginalrattet å lage nav av det, har sett begge løsningene. Masus: Heisann, broren kommet seg hit åjah..:) Må legge ut en tråd duå, var i garasjen og så på den før en dag her, så veldig bra ut.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 jepp, har d! hehe..skal se hva jeg får til..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 American Racing Torq Thrust 2 felger er vel det som gjelder på Amazon, for min del i væffal! 7x17" de der Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Tror nok ikke de der hadde blitt så dumme på min heller.. Noen som forhandler disse her tillands eller i nabolandet?? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg