Mad_Maxx Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Joo, mener det er noen, men husker ikke hvem... Hør med Amcar, eller no, de veit det nok :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Wokas er importør og de har forhandlere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazont5 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Er det noen som har noen tips om hvor de selger litt større felger til amazonen min? Feks 17", må være chrome da. Hadde satt pris på om noen kunne photoshoppa noen fete større chrome felger for meg på disse bildene. :) Freebee.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 faen den ble tøff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ÅHH... HERREGUD...! Tusen takk skal du ha amazont5!:):) Dette må jeg si jeg synes ble sinnsykt rått. Nå dukket d plutselig opp noen nye målsettinger i hodet mitt..hehe.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazont5 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 ÅHH... HERREGUD...! Tusen takk skal du ha amazont5!:):) Dette må jeg si jeg synes ble sinnsykt rått. Nå dukket d plutselig opp noen nye målsettinger i hodet mitt..hehe.. Varsågod, en till. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Tøft!! :) Helrute i døra å greier.. Penere med frontleppa da..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 måtte kjøre ut amazonen endag her ettersom d som sto innenfor skulle selges. Tok med d samme ett vinterbilde av gobiln. :) Litt tidlig kansje, men må si jeg gleder meg til våren/sommeren! Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 wow, æ trur du må smætt på nå opel fjeri eller varm litt æ tore:) dæven ta dein vart fæt nårn va litt meir jordnær:D:D:D wahoo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hi ett ekstra sett me fjeri som ska d ska varmas ihop nå runda på jah..:) Har nå varma fjeri pån på nå bilda tidligere i trådn. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 først må jeg si, fin bil du har jeg lurer på en ting hvilken gir kasse har du? vil ha kort spake jeg å:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Takk for d! :) Motor og girboks er ifra en 76mod 242, så det er en 4 trinns.(M40), er fortiden på leting etter en M46 å putte inn istedet. Du må finne deg en 140 eller 240 som du kapper ut girkassetunnellen ifra, å sveise inn i amazonen. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 fikk du til å bruke orginale akslingene da? hvordan gjorde du med clutcn da regner med du har hydraulisk overføring. var å handlet motor å gir nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Mellomakslingen eller drivlinja generelt er like lang på amazon/140/240. Har hydraulisk clutch ja, brukte skjørtet som sto på amazonen fra før fordi slavesylindern var skruvd fast med to skruer på d, imens d var vaiergjennomføring på d som sto på motoren. Når jeg lykkes i å skaffe meg M46 så må jeg ha slavesylinder fra feks Volvo 940 for å kunne bruke d. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Takk for d! :) Motor og girboks er ifra en 76mod 242, så det er en 4 trinns.(M40), er fortiden på leting etter en M46 å putte inn istedet. Du må finne deg en 140 eller 240 som du kapper ut girkassetunnellen ifra, å sveise inn i amazonen. Hei Tore, og jeg som trodde alle 240 med b20 hadde "den spesielle clutchkåpa" som passer for rettstilt motor med M45/46/47 girkasse. Det stemmer vel ikke da, siden du har M40? Hvilke 240 hadde rettstilt motor med M45/46/47? Vet du eller andre? Einar Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg