-TORE- Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Er d ikke M40 den heter da tro...? Er hvertfall 4-trinns. med denne clutchkåpa får jeg på girboks fra skråstilt motor på rettstilt motor(i mitt tilfelle B20). Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 nå ser jeg hvilken bil min neste skal vere! :) suupert!:usa: Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 teppet som du la i gulvet så fresht ut! Noe spesielt elastisk bil-teppe eller direkte fra vegg-til-vegg-teppe butikken? Alternativet å betale flere tusen for et "formsydd" teppe vil jeg spare meg... Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Er vel mere vegg-til-vegg-teppe ja. kjøpte d hos en lokal fargehandel. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvordan lakk brukte du på motoren? Kan du si framgangsmåten,brukte du spesiell grunning? Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Brukte bengalakk, den er jo beregnet på varme maskindeler o.l, så den sitter bra. Vaska motoren skikkelig ren, så tok jeg en tue med litt tynner/lynol og fjernet siste rest mad skitt, så bare malte jeg ivei. D holder, for bengan fester seg veldig godt. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 ok,takker Så det er bare å droppe arcanol som grunning under mener du? Er sikkert ikke beregnet like godt for varme som benga den. Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 skeptisk til d ja. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 ok,da prøver jeg til på min b14c takker. Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 satt og kjeda meg litt:p og så litt off topic da! ble bra 145 med grandeur ja! i telegg tror jeg vi må tilby vist`n en understellsbehandling med skjærbrenneren!;) ble småfeit den og med litt mere senk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja dæven!! Bynne å bli my feite gammelbila hen ijænn nu! Tøft jah!:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Tenkte egentlig biln skulle få stå til senest april, men på fredag 14 mars greide jeg ikke vente lenger.:) Tok med meg bilbatteri å dro ivrig oppover dit, bredde av den å koblet til batteri, satte meg bak ratte å kjinte litt på startern, startet så og si med en gang. DET er trivsel d!:) Var ute entur å tok noen bilder idag. på dette bildet kanskje d går å se litt av fargespillet på den i sollys. Synes d ser ut som den har seget litt fram siden sist?? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 se der ja, starta var sessongen ja:) her tar snøen igen ende, fjærene vil vel sige litt ettervert ja tenker jeg, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 snør nå og da her å enda, men da får den jo stå innendørs.:) ville ha den hjem for å få gjort unna litt småplukk og slikt til sesongen starter. har fått gjort noe småtteri idag også. lagt opp kabler til stereo, 2stk rca kabler og 6m med 30mm2 strømkabel. den orginale lille tassen av en dynamo på 35amp ble erstattet med en 65amp fra 240. satte også inn noen gamle 240 dørhøytallere jeg fant i garasjen. er d ikke noen som har bilder av pene installasjoner av stereo i amazon da, som løsninger på hattehylle og subbkasse? kunne trengt noen inspirasjonsbilder for å få klekt ut noe lurt.:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 virri å henta frammen å ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg