-TORE- Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Masus: ja gredj itj å vent længer nu..:) einn du, e d nå framgang?? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hehe.. skjønne æ godt:) dårlig me fremgang på 242'n nå ja.. e nu der lednings nette da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hei tore jeg har 2 m46 kasser vist du er interisert..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 har sendt deg pm. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hei tore har sendt deg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzeimer Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 legg ei plate på skrå i hattehylla. fest 2 stk vinkeljern i bagasjeromsfestene som du fester plata i. her får du plass til 2 stk. 6x9 og kanskje en 10" i midten hvis du ønsker det. på denne måten slipper du å kappe i hattehylla. så kler du plata med enten fake skinn eller stoff. her er noen bilder av hvordan jeg laga d. ble ikke helt fornøyd med resultatet mtp at jeg plasserte høytalerne altfor nære hverandre og at jeg brukte stoff i stedet for skinn. så jeg skal endre på på dette en gang snekker-lysten kommer tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ser på bildene dine du har på 240 vifta når du løfter in motoren, fikk du til å bruke den eller måtte du sette på den gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Alzeimer: takk for tipset. super roof: Bruker 240 vifta ja, men "spacern" innom vifta måtte bort, d glemte jeg å gjøre før jeg satte i motorn. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hva jeg gjorde igår sier vel bildet alt om..:) Når butikkene åpner igjen skal denne skitn erstattes med rør under akslingen. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 mmmm, nå snakker vi senking:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jepp..:) Ble kansje litt vel lav. hehe... kunne tenkt meg bilen 2cm høyere enn dette. men får se hva en finner på iløpet av sommeren. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 rå amazon du tore stå på videre du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 nå ble det bedre ja..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Nå ble den rå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 slice me nice sei æ bærre! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg