-TORE- Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Her står den front mot front med en Amazon som har gamle røde senkefjærer fra Eiker, ikke så verst høyde på den heller egentlig. Jeg liker lave biler, men synes de skal være god å kjøre, samt komme seg frem, så derfor blir nok min hevet igjen i nærmeste framtid. har lyst på en mellomting av senkesettet å slik den står nå, lar ikke d seg gjøre så monteres framfjærene fra senkesettet, så får den "senkes" etter bak slik at den blir jevn. Må vel legge seg i HARD sparing å kjøpe ett luft-sett..:) så får jeg heve å senke som jeg vil. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 jeg sier det samme som sønner av Jongerrard ville sagt: "mere sänk behøvs":D hehe, ble bra dette tore!;) du har da vell 940`n for å kommer fram med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 940n jah, den har dama lagt beslag på..:) neida hehe.. Blir nok hevet litt ja, tørr ikke tenke på hvordan d blir med full bil sånn som den er nå. med fører å pasasjer subba exosn neddi når vi la oss oppå gulstripa.. er jo redd for biln min å..:) lite intresert i å skrape overalt. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 ja sælfølgele, du får gjør som vidar da! air-ride;) betalte jo ikke mange kronene for det heller!:p bra invest ja tror jeg! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Er i tankene d ja, får spare etter at jeg har kosta på 940`n d som trengs før fk`n puttes nedi. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 ja da har gobiln kommet seg opp ett par cm igjen.. Litt høy, men d får bare være! Er jevnhøy fram å bak nå, men skal prøve å få den opp 1 cm elr 2 bak så den får litt stuk. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 hehe.. trøng da ikke air-ride du, syns nu den biln heves å senkes rett som det e læl æ:) neida..ble finere sånn syns jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 ja jeg å egentlig, ble ikke så voldsomt liksomn + at d ikke er noen grunn til å rive skilter om den skulle bli huka inn på teknisk noen gang...:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 er litt inne på tanken av å bytte ut b20`n med en b230fb jeg har. Tenker da evt å bygge den om til gasser, for å unngå alt styr med ledninger, bensinpumper osv. Hva tror dere om en slik motor i Amazon? Og er d noen som vet hva som må gjøres får å skråstille den i amazonen sånn som skråmotorn skal stå? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 strøken bil!:)Amazon er konge biler ja.. Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 sceize:p såg bilen din i sola på aker på tirsdag! kjørte bak deg sjø! nydelig farge, særlig i sola!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 stemmer d.. Trodde d var deg men var ikke sikker..:) Har montert 120amp dynamo ikveld, så strøm..d får den.hehe.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ja var nok meg ja! var å henta nye dekk på havna:p "belli" vart d! hehe 120 ja, brukbart det! den som stod i 960`n terjen tok med fra søta bror eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 funnet ut noe mere om montering av 230 motor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 dynamon er fra 960 ja, men ikke fra den bilen nei. Masus: nei har ikke d, har lyst til å skråstille den slik den skal stå, men vet ikke hvordan de gjør d med motorfestene. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg