Glenn` Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hei.har noe høyt bensinforbruk på bilen min.fk blokk med chippa motronic.turtallet går aldri under 1000.når bilen er kald ligger den på 1500ca og går ned til ca 1000 når den blir driftstemp på...kan det være noe som henger på eller?noen som har hatt samme problemet? takker for svar,Glenn Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Min har en tomgang på 1000 å men det er pga dumpen å det er riktig at den skal gå så høyt når den er kald. Prøvd å justert ned? Har samme greia som du, chippa motronic å FK blokk. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 du mener og justere på den justeringa under gasspjellet?bruker din mye bensin a?vet at forrie eier har tukkla en del med co,kan jo være dette.må kanskje få en justerings på den Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ta CO test på den mens du justerer på CO'n. Tomgangsjusteringa er under gasspjeldet ja så er det en skrue på luftmengde måleren som justerer CO, en unbraco. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 jepp,sjedde ikke en dritt når jeg skrua på den ventilen...står helt inne nå..gikk ikke noe ned når jeg justerte ut heller.snodig.skal få sjekka co ja Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Skal gå fortere jo lengre inn du skruver den. Min er helt ute å ennda har den 1000 når den er varm men jeg har dump ventil, har du det da? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 jepp har så..menne gikk like høyt da jeg ikke hadde den på... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg