Gå til innhold

Eu godkjent med powerfilter?

Ranger emnet

CV-Gunnar

Anbefalte innlegg

Heisann.

Visste ikke hvor jeg skulle lage denne tråden men prøver her å ser:)

Kansje et veldig dumt spørsmål men jeg har jo ikke peiling på dette:D

Monterte just på et powerfilter på bilen og bilen skal på visning på førstkommende torsdag.

Får jeg den gjennom når den orginale luftfilterboksen er erstattet med powerfilter?

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PKK er i hovedsak en test på sikkerhet og miljøpåvirkning. Med mindre luftfilteret ditt gir et uorginalt lydbilde, så er det ingenting å sette fingeren på.

Hvis kontrolløren syns bilen bråker mye, skal han foreta en støymåling. Da kan du stryke eller bestå.

Det tryggeste er å sette på det originale luftfilteret den dagen bilen skal på PKK. Før du skal ut og råne på kvelden setter du på powerfilteret igjen.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PKK er i hovedsak en test på sikkerhet og miljøpåvirkning. Med mindre luftfilteret ditt gir et uorginalt lydbilde, så er det ingenting å sette fingeren på.

Tror jeg prøver å la det stå på så får vi se:) Bråker ikke noe særlig mere enn normalt til rolig kjøring, men når man drar på blir det jo noe helt annet, hehe.

Bilen er forresten en Honda Accord 2,2i 91 mod hvis noen lurte:)

Dersom du i forbindelse med filterskiftet lot eventuell tilkoblet veivhusventilasjon gå til friluft vil du få en mangel. Dette av miljøhensyn, da veivhusgassene inneholder masse drit som ikke skal ut i friluft, men inn i forbrenningsrommet for å brytes ned i forbrenningen.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider