AudiR8Eier Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hei! Jeg lurte på hvilken dato Frankfurt og Geneva Auto Shownene ville havne på i 2008. Og hvor i Geneva og hvor i Frankfurt er disse showene? Plz svar fort!:drunk: :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 R8 eier ja! lucky bastrd! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hva stresser du med når det ikke er før om ett år,ihverfall i Frankfurt.Messa ligger rett ved Hauptbahnhof(Jernbanestasjonen) i Frankfurt.3 min og gå. Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serialkilla Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Yo -har vært på Genve messen 3-4 ganger før!-ganske kul! -vis mulig prøv å få vip pass til noen av standene-f.eks Audi, Porche osv...vis det er mulig på forhånd -da får du champagne finger mat osv.. -Sist gang jeg var der kom bare noen bort og lurte på om vi ville ha gratis biletter, så vi fikk 5 stykk! VELDIG mye fete biler :D http://www.salon-auto.ch/en/ -ligger forresten PÅ GEneve flyplass- "5-10" min fra sentrum :) Siter Impreza 01 Prodrive chassi 04 Body & interiør 2,5l 300 hk motor -tok ca 2 måneder å miste lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg