Gå til innhold

hva er forskjell på "vanlig" gasser og turbo-gasser?

Ranger emnet


melluh

Anbefalte innlegg

ja eg snakka med forgasserservice og han sa at eg berre skulle borre dem :) ikkje at det er optimalt men det fungerer no :)

 

det eg har gjort er å frest ned stemplane 1mm, sterkare toppboltar, cosworth rådelager, heimelaga eksosmanifold og trykkboks, pluss at eg har sett på ein Cometic sportcompact topp pakning... og da diverse målara for å overvåka alt :)

 

går heilt jevnt uten nykkinger eller andre problemer... har fullt ladetrykk på ca. 2200 rpm, med garret t25 turbo med .48 eksos hus :)

1998 Mercedes C230 Kompresssor

1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår