toON Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hører en fæl skramlelyd fra Katalysatoren fremst ved manifoilen på min 1998 Audi A6 1,8T..Men har noen spm ang. lambdasonden som står i den.. Er det mulig og skjære opp katten, rive ut alt inni den, sveise den sammen igjen og bruke lambdasonden som vanlig? Eller vil den få feil verdier da, og gå i nødmodus? Er det noen andre muligheter enn og kjøpe ny kat? Hvis ikke, hvilken pris snakker vi om for og få kjøpt ny? All hjelp taes imot med stoooor takk! Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
komatic Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Fikk du noen gang orden på dette? Jeg har også en forferdelig skranglelyd som jeg innbiller meg kommer fra katalysator på min bil.:driving:driving Siter I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg