Gå til innhold

hvor bør man kjøpe senkesett?

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

tror vel neppe du får det i pose og sekk(altså billig og best)

Enten billig og bra eller best og dyrest.

Jeg kjøpte Supersport(justerbart) betalte vel 4500,- for settet.

Hørt folk har problemer med nettopp Supersport pga det ruster.Jeg har ikke hatt problemer.Nettopp fordi jeg justerte det der jeg ville ha det,å gidder ikke røre det mer.kjøp d...godt nok.stivt som pokker. :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4900,- for justerbart på raceland.no juster det slik du vil ha det, klin det inn med sånn blank/gulaktig tectyl (dette går ann å fjerne med whitesprit) så er det tut og kjør. Har selv sett fra raceland på corradoen og det funker utmerket! ikke anntydning til rust enda, og jeg har ikke klint det inn med noe tectyl enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4900,- for justerbart på raceland.no juster det slik du vil ha det, klin det inn med sånn blank/gulaktig tectyl (dette går ann å fjerne med whitesprit) så er det tut og kjør. Har selv sett fra raceland på corradoen og det funker utmerket! ikke anntydning til rust enda, og jeg har ikke klint det inn med noe tectyl enda heller.

Høres bra ut :) skal ta en titt jeg ;)åssen størrelse var det på det til 4900,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vel neppe du får det i pose og sekk(altså billig og best)

Enten billig og bra eller best og dyrest.

Jeg kjøpte Supersport(justerbart) betalte vel 4500,- for settet.

Hørt folk har problemer med nettopp Supersport pga det ruster.Jeg har ikke hatt problemer.Nettopp fordi jeg justerte det der jeg ville ha det,å gidder ikke røre det mer.kjøp d...godt nok.stivt som pokker. :O)

Ja, sant nok.. kan ikke forvente det beste til 5500,-

Men, jeg forventer noe som fungerer og ikke ryker eller ruster etter et halvt år ;) Skal ta en titt på detta jeg å sammenligne litt priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider