Bmw Mpower Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Nå er jeg dritt lei av å starte nye tråder om ting og tang hele tia så jeg lager en tråd om bilen...får fyre opp spørsmål her underveis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 da kommer første spm...kjøpte meg disse gummigreiene som skal være til tårnlagera..men jeg skjønner faen ikke hvor de skal site hen. De skal være til toppen av demperen. Det som er at når jeg heiser opp bilen er toppen på dempern ganske løs..jeg får ikke strammet opp noe der heller..ser ut som om det mangler noe der?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kan se ut som om foringen i tårnet er litt slitt ja. Sitter et lager i en hylse som er vulket til gummien. Men de foringene som du nettopp kjøpte, hører til bakstillinga. Foring på dempertopp. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 fin bil utslitte fjærbeinslager/gummi. Du må av med demperne for å skifte de. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ser ut som ett fint ugangspunkt dette her! De setene der..du aner ikke hvor lyst jeg har på slike! lucky bastard! Du får si ifra hvis du vil bytte i 92mod interiør+penger ;) (strøkent) ikke at jeg regner med at det er aktuelt da. lykke til med bilen. Godt å se det er fler corradoer i "nærområdet" ! Du får cruise deg en tur til larvik en kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Så de gummiforingene er til bak? Jeg som sa 10 ganger at jeg skulle ha til foran! Hva er det dere mener jeg må kjøpe da, kjempefint om noen har noe bilde el direkte link til delen? Joda, blien er veldig greit utgangspunkt! Har en del planer for den fremover nå. -noen nye felger, 9x16 med en fin kant. Så fort det er i boks er de dotz og tsw felgene til salgs. Dotz felgene er 16" m 205/45 dekk og de andre er tsw hockenheim 17" med 215/40 men dem trenger retting. -kanskje justerbart senkesett -hel lakkering. Usikker på farge men har lyst på sort med lilla pærlemor -nytt ratt og girkule -nye instrumenter (ddi) Blir nok en del overtid og slit på jobben for å få oppfylt drømmene:) Ang interiøret er jeg veldig fornøyd selv så det vil jeg gjerne beholde litt, men kan si fra hvis jeg vil ha noe forandringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 her er et bilde av motorn, ikke så veldig shiny der enda men det kommer! Tenkte også å få meg et filter med ordentlig bend, og sette på et filter på andre siden av gladeren (noe jeg sikkert kommer til å spørre om hjelp fra dere:) ) Mangler forresten den nederste gummi/plast leppa som sitter nederst på fangern, hvis noen har så si fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Var ute å kikka i motorrommet nå..hvis dere ser på det bilde av dempertårnet..står ikke den øverste skåla feil vei????? Er det noen som hadde giddi å kikka åssen det ser ut på deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Var ute å kikka i motorrommet nå..hvis dere ser på det bilde av dempertårnet..står ikke den øverste skåla feil vei????? Er det noen som hadde giddi å kikka åssen det ser ut på deres? Nei, gud, det håper jeg da inderlig ikke! Utifra bilde, så ser det ganske bra ut, bortsett fra litt slitt fjærbeinslager. Bytta nemlig denne for 4 dager siden.... Utstyrsliste: Umbrako -nøkkel eller-kopp 7mm, ringnøkkel 22mm, kan muligens bruke en vanlig fastnøkkel, men da må denne formes med varme. 18mm og 19mm fastnøkkel. Skaff også en 16mm kopp, men denne skal du arbeide litt med. Når du har fått fram denne muttra, så ser du hvordan koppen skal formes. Håper dette kan hjelpe deg.... Ikke sitèr meg... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Ser noe merkelig ut ja. Skal ikke stikke så langt opp Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hmm! Kjøpte meg nye fjærbeinslager idag så får se imorra hvordan det blir med de! Syns liksom at det så mer logisk ut hvis den skålene på toppen hadde stått andre veien..men er sikkert riktig som de er. Skjønte ikke helt hva du mente med å forme til koppen? Ja er noe som er rart der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 bilde til jeg fikk tatt fort idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 spør igjen jeg når jeg først er igang..hehe.. Hvordan er det å bytte ut speedometeret til det med digital km teller? Og hvordan blir det da med km stand, går det an å få inn min km stand på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 du skjønner det garantert når du ser det. Du har no litt å pjuske med når de er nede. Bare gjør det ordentlig, ikke sett på deler som er ødelagte, det får du igjen for siden. Fine seter du har, ser ut som Canada-originale seter, very NICE! Og du sliter med et ABS lys ser jeg? Finnes folk her inne som kan stort sett alle feilkodene som er å oppdrive på COrr..;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ok da prøver jeg meg fram imorra! Hadde det ene fjærbeinet ute i helgen og så at lageret på toppen så dårlig ut! Abs'n virker ikke nei, får ta en ting om gangen! Ekke lett å få seg ny bil..vil jo helst få gjort og kjøpt alt på en gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg