Gå til innhold

Min corrado!

Ranger emnet

Bmw Mpower

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du har fulgt med i timen, så har du fått vite at dette er en lyddemper som kan erstattes med RSR Uttak. En sak som tar mindre plass og er sportsligere.http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/categories/204/G_Lader_G60_Performance_Parts_Upgrades?start=9&ind=0

Det er deilig å jobbe under bilen mens den er på hyd.bukk.

Da tar jeg gjerne på meg dugnadsjobber :D

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Mpower skrev:
stemmer, har da fulgt med litt jeg men var litt utsikker hehe..

Så den lille saken monteres isteden for den sorte boksen, og kobles videre til ic?

Feks denne? http://www.sstuning.no/bilder/g60/rskit.jpg

eller denne? http://www.rp-motorsport.de/images/glader/g60_auslass2.jpg

har et rs utblås til overs hint hint

07 touran exclusive

mk2 2.9 VR6 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Mpower skrev:
har du et bilde av det? Mulig det er int, men er en kar som selger rallye utblås, alubend til filter og ladehjul for 1000kr. Syns det var litt billigere:)

gå for den du. hvis du skal ha fmic er det lettest å bruke rallye utblåset da dette svinger 180 grader så du slipper å bruke div andre bend:)

07 touran exclusive

mk2 2.9 VR6 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har vurdert å selge bilen nå. Har ikke tid el ork til å få gjort bilen helt ferdig. Hva vil dere tro jeg kan få for bilen? Det som gjenstår er å montere frontfanger (enten org med 90mm leppe el lumma) evt sideskjørt. Ville spandert lakk på bilen. Kan kanskje leveres lakkeringsklar. Ellers er bilen 99% strøken innvendig. Motor gått 265.000, test på lader viser 245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Heisann, har vært rimlig uaktiv i det siste for jeg har ikke internett enna pga flytting!

Noe rart skjedde idag og trenger hjelp fra dere. Var ute på langtur og la plutselig merke til at oljelampa begynte å blinke. Stoppa og fylte litt på, og kjørte videre. Et par minutter etter begynte den å blinke igjen, og jeg la merke til at oljetempen var oppe i 108grader (pleier aldri å være over 100) Stoppa igjen for å sjekke olje, men oljenivået var normalt. Kjørte videre og oljelampa blinka ganske ofte med mellomrom, og temp lå på 104-106. Stoppa flere ganger å sjekka olje men alt var normalt. Etter en times kjøring på motorvei begynte oljetempen og hoppe vilt mellom 90 og 108. I det ene øyeblikket var den på 106 og et sekund senere på 94...Er det noe galt eller er det sensoren? Er det samme sensor for oljetemp og oljenivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider