Polo Classic Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 å..hvorfor ikke? den w merkinga du tenker på? Får vel ikke godkjent de felgene uten å ta buene uansett 215/40 er ikke godkjent på bredere enn 8x16. Utover det må dekkfabrikanten godkjenne, ev TÜV. Det tviler jeg på at du får fra Cooper Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 er for første gang jeg har syns eikene på brock b1 har virka litt spinkle, hadde brock på bmw'n og de var jo jævli kule. Har noen bilde av brock på corrado? Syns de her virker litt kule også i 9x16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Da fikk jeg målt den stikka. Jeg fikk 12,7v på alle tre jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er det denne ledningen du mente Elitecorradosom går fra hjerne som skal være nøyaktig 1meter? Fant ut som dere ser på bilde at det er hull i iden. Må stikke ut kjøpe ny nå. Jeg kan bruke vanlig vakumslange håper jeg?? Trenger svar fort! takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Ref til rep. manual corrado: 7 -Critical length 1 meter, do NOT lenghten og shorten. -Only use correct replacement part, black with yellow stripe. Hvis du får tak i, så skaff slangerklemmer, som tetter bra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 har vært ute å kjøpt slange, men jeg sliter med å få ut hjernen..skjønner ikke åssen jeg skal få den ut, den sitter jo så godt inni det "rommet" sitt!?? Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 fikk den ut nå, den var sprellsk men han skjønte fort hvem sjefen var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 det går an å få den ut ja, må vri den litt merkelig Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 takk skal du ha, da får jeg gå ut å se om jeg finner no brudd! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Da har jeg fått byttet den slangen. Den som var gått hull i var vel 1 meter hvis jeg strakk litt i den. Bilen går hvertfall normalt. Har fått plastsveiset igjen hulla til veivhusventil og tomgangsregulatorn på plastrøret, og satt på et filter i enden slik jeg ble tipset av Poli Classic... Har også plastsviset igjen hullet til kompressoren. Blei litt midlertidige løsninger på alt, må få meg noen fine rør isteden for det org plastrøret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 da fikk jeg tatt meg en tur og alt virker greit! Nå legger jeg vekk verktøy og finner frem pilsen:) God helg alle sammen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hva ligger oljetemperaturen deres på nå som det er så kladt ute? Har ikke sjekka den på en stund men kikka når jeg var ute istad og da var den bare på mellom 84-86. Pleide å ligge på 94-96 før på sommern. En annen ting..prøvde meg på den trykktesten på kjørekomputeren. De første talla som skal komme opp og ligge mellom 86-104, der får jeg opp 152, og det tallet bile stående der bare, kommer ikke videre til de talla som måler trykket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvor kjøper dere en vakum slangen til ECU? Den som skal være 1m. Hvordan får dere av dekselet som ligger oppå ECU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jeg kjøpte vanlig vakumslange hos torshow, vet ikke om det er en ting som er lurt å kjøpe orginalt? Hvem deksel mener du? Det tynne plastdekselet over løvdekselet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hmm, er det ikke noen butikker som har det jeg "trenger"? Det dekselet med sånn mønster på, vertfall de dekslene som er i veien for ECU. Altså slik jeg kommer til ECU'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg