Kristaafa Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Røsk og riv? Mitt sitter festet i vannkassa mot motoren, og er bare stappet under ruta på andre sia. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 jeg kjøpte vanlig vakumslange hos torshow, vet ikke om det er en ting som er lurt å kjøpe orginalt?Hvem deksel mener du? Det tynne plastdekselet over løvdekselet? 1000mm slangen er 3,5mm i dia, vanlige vakumslanger er 3 og 4mm, så greit å kjøpe den orginalt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 ok, ringte bort på vw istad og spurte etter den slangen. Hverken han eller han på verkstedet hadde vært borti den før. Han fant en vakumslange som var 3,5mm innvendig og 2mm vegger som de kappet til en 1m bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Holder på å montere xenonlys på bilen. Fikk koblet opp alt og det fungerte i ca 10min så kutta de ut...noen tips? Var jo gøy så lenge det varte da vaffal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 de lyser ikke lengre? Tviler det er sikring siden xenon har mindre watt enn halogen pærer, men sjekk for sikkerhets skyld. Om ikke det så kan det være ballasten/starteren som har tatt kvelden. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Sikringen til lysa har gått fant jeg ut...er 10amp sikring. Kansjke jeg må sette inn en større, vil det ha noe å si? Ballastene er på 55w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Sikringen til lysa har gått fant jeg ut...er 10amp sikring. Kansjke jeg må sette inn en større, vil det ha noe å si? Ballastene er på 55w prøv med en 15 amp du. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 ja, regna ut at 2 ballaster x 55w er 110w og det utgjør over 19 apm. Så da er det nok en 15amp som må til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 da virka det igjen..kjørte en times tid og alt virka. Skulle innom butikken før jeg reiste hjem, kommer ut starter bilen og ingen xenon lys lenger..jeg gir opp..sirkingene var hele denne gangen. Det kan vel ikke være normalt at ballasten går sånn uten videre når dem er splitter nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fant et bilde av bilen når jeg skulle rense teppene og vaske den skikkelig hehe... Og her er et bilde av de nye felgene og ti minutters lysa. Har noen flate senterkopper til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 lyse skinnseter? Ya lucky fock! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 elektriske recaro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Flate senterdeksler gjør mye. Lagde mine selv. Du kan evt sjekke Ebay.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Flate senterdeksler gjør mye.Lagde mine selv. Du kan evt sjekke Ebay.. Skrev tidligere i tården at jeg er ute etter flate senterkopper, så det skal på:) Er det alu du lagde dem av? Kan gjerne lage flere og få noe penger for slitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Nå koblet jeg vett xenonlysa, og satt inn orginalpærene. De virker heller ikke nå...ingen sikringer er gåene. Hva kan det være som er galt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg