acoupe Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Nå koblet jeg vett xenonlysa, og satt inn orginalpærene. De virker heller ikke nå...ingen sikringer er gåene. Hva kan det være som er galt da? kanskje lysbryteren din er gåen? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 ja vi er heldige som har beige skinn int... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 kanskje lysbryteren din er gåen? Ja var det jeg å tenkte kanskje. Den ser helt jævli ut...men at den bare plutselig skulle gå er rart...er ingen er i område som har en kunne testa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Var lysbrytern som var gåen! Så da ere lys igjen..men ere noen som har tips om hvordan å koble de xenonlysa? Fulgte ikke med noe relè..kobla de rett inn på orginal stikka på lysa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Var lysbrytern som var gåen! Så da ere lys igjen..men ere noen som har tips om hvordan å koble de xenonlysa? Fulgte ikke med noe relè..kobla de rett inn på orginal stikka på lysa de skal jo erstate de orginale pærene, så trenger ikke å koble de noe anerledes. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ja selvfølgelig..de vil jo gå gjennom det orginale lysrelèt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Jeg kobler meg rett på den stikka som orgnalt går på org.pærnene. Den har tre ledninger, en brun, gul og hvit. Brun er vel -, også er gul +? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 da var det xenonlys igjen...får håpe det holder lenger denna gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 denne delen fulgte med bilen min,noen som har peiling på hva den er til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 få se den i annen profil? snu den så vi får se inni, i alle tre ender Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd det var ett t-rør til en dumpventil. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 de muttrene der... kan det stemme at de går overens med de boltene for slangeflensen inn mot kompressor? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 bypass kit for G-lader... fjerner du kompressor, så kan du sette inn denne... flensen mot returrør, filter mot den ene naken-enden, og den andre mot Intercooler... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 ok kjekt å vite:) Trudde egentlig det var til dumpventil jeg å men de muttrene du nevner EliteCorrado passer nok bra inn mot kompressoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg