EliteCorrado Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 nei, jeg vet ikke helt.. det eneste jeg kommer på, er bypass stykke for g-lader fjerning. Får ikke lengdene til å stemme helt, menmen... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 ere det kan komme av at nårjeg gir på så vibrerer det no jævli? kjennes ut som m det kommer fra motorn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 hjullager/drivknuter? felgene dine som ikke er helt friske/avbalanserte motorfeste f.eks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 ok da får jeg ta å gå over litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Ingen som har et rattnav til luisi ratt liggene vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 kom over denne http://www.corrado-teile.de/shop/product_info.php/info/p3565_Schalter-fuer-Blinker-Fern--und-Abblendlicht-u--Warnlichtschalter-VW-Golf---Passat---Vento---Corrado.html Den linger overhode ikke på den orginale men vil den passe? Ser jo at det står at den er til bl.a corrado men.. En annen ting jeg lurte på også.. den digitale triptelleren, kom ikke den på corradoer i 91? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 leste nå at den hendeln på andre siden er til mod fra ca 8/92 så da forklarer nok det saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Mener å ha lest en eller annen plass om folk som har satt på den nye typen sånne blinklys og visker hendler, selv synes jeg de er mye finere:D lurer på om det ikke var på det canadiske forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 ja er mye morro på det kanadiske forumet har jeg sett. Hadde vært tøft å satt på de, og fått digital km teller men...virker som om det er litt jobb med det elektiske noe jeg ikke er så vill på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 næh...drit i digital tripmeter. bruk penga på noe annet. kjøpe en delebil kanskje? finnes mye rart til disse bilene som er fint vet du. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 joda sant det. Nå skal jeg bruke vinteren på å få den fin/kul inni. Har lyst å kjøpe meg nye instrumenter. Tenkte på de ddi instrumentene. Et ratt..en girkule. Kanskje gjøre noe med belysninga i knappene, liker ikke helt den grønnfargen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Her er en liten oppdatering på bildefronten.. Var jævli kjipt å sette på vinterhjul...!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 fine felger du har. hvorfor skal du klage da?!?! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 syns nå sommerfelgene kler bilen en smule bedre da vel!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 nå begynner det å blitt glatt ute, har vært altfor treig med å finne ut av abs problemet mitt! Noen tips om hvor jeg kan begynne å se etter feil? Har hatt av skivene og rensa de sensorene, hva mer kan jeg gjøre utenom å kjøpe ny ledning som går fra motorrom og ned til hjula foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg