GGGolf Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 :wonder: :wonder: :wonder: :wonder: :wonder: :wonder: Den vibreringa du snakker om i motor`n. Er den ved eit vist turtal eller heile tida ved pådrag? Min bil vibrere ved ca 3000r/min. Viss eg akser rolig kjenner eg det ikkje, men ved bånn gass, kjenner eg det godt. rister i dashbordet også. Lurer på om dette kan bety nye rådelager...:wonder: Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ikke nevn orde rådelager en gang...høres ut som en jævli jobb?? Jeg håper på at det er et motorfeste, i mitt tilfelle er det hvertfall ikke det fremre for det er nytt. Når det gjelder vibreringa er ved skikkelig pådrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Det skal vist ikkje vere så vanskelig og skifte rådelager. Min har nett rundet 200000. Skiftet fremre motorfeste nesten samtidig som deg. Vibrere ved fult pådrag, men hovudsaklig ved 2700-3300o/min Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 min har gått nesten 270 den! Men jeg tror et av de bakerste motorfestene mine er gåene. Nei er vel kanskje ikke så ille å bytte dem, de ligger vel rett på oppsia av bunnpanna. Kan stemme at det er værst ved 3000-4000omdr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Finnest der noken gode metoder for å teste om motorfesta er synderen? Noken andre som har lignende erfaringer med vibrering ved pådrag? Kva har du gjort med intercooler og kjøleslangen i motorrommet? de ser nye og blanke ut? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 beste er vel å legge seg under bilen og se på de. Se etter sprekker i gummien og etter slerk. Intercooler og kjøleslange? Har ikke lagt ut noen bilder av intercoolern, ar org intercooler foreløpig jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 rister og braker i min egen og når jeg gir litt gass, rundt 3000rpm. har bytta fremre feste, ble litt bedre. men liker at det rister litt, er litt motor på denne karn vet du. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 hehe..er litt ening i det. Er bare redd for det er noe farlig jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hvor mye koster den nøkklen i norge ca? http://www.corrado-teile.de/shop/product_info.php/info/p2971_HAZET-Timing-Belt-Tensioner-Tool.html Trenger jeg den hvis jeg skal bytte belte på laderen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 på bilde tidlig i posten din, fks side 3 ser eg intercoolerslangene. De ser svarte og blanke ut. radiatorslangen også. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 nøkkel? for å bytte "reg-reim" på lader? , næh, trenger kun skrutvinge for å løsne hovedreim strammer. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 et verksted i nærheten måtte lage et "spesialverktøy" for å holde hjulene på plass, og 3000 for jobben. Gjorde den selv på 20 min, no case. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 det høres bra ut, da gidder jeg ikke bestille det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Det bilde her du mener? De er ikke nye, har bare gnidd dem inn med gummifornyer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg