Polo Classic Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 bytt luftfilter, kjapt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ja det har du sagt før, jeg har helt glemt det!! Noen anbefalinger på filter? Noen som vet hvem som fører apexi fitler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Då blir de gummifornyer i morgen=) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 velg k&n eller greenfilter, evnt kingdragoon. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Ok, har bare lest noen tester om apexi filter og dem kommer bedre ut enn kn og alle andre merker. Hvordan er det med smøring på de filtera, har hørt at filter på turbo/kompressor biler ikke skal smøres..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Nå har jeg sett luftfilter-test MED bremsing, og det var enten green eller k&n som kom best ut, husker ikke hvilke av de som kom på 1.plass, men disse var på 1. og 2. plass. Jeg ville helt klart valgt en av de. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Det blir nok enten kn el green filter for de prisene jeg har sett på apexi har jeg ikke råd til. I følge den testen her kom apexi veldig bra ut hvertfall http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det som gir mest effekt på G60 er antagelig panelfilter i orginalboksen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Kjører selv med Green panelfilter i original boks, med frisklufttilførsel der kullfilter sitter. Funker bra det... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 ok, men mener dere at det vil bli merkbar forskjell mellom konfilter og innsatsfilter? En annen ting, hva skal normalt sett den måleren for l/100km stå på. Vet at den varierer etter åssen man kjører, men hvis en kjører normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 8L/100km.... på min står det 29MPG Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 oook...hmm min står på vanlig kjøring på ca 22-30. Men mange ganger på 60-70 og sånn..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ang. det luftfilteret mitt, hvorfor må jeg bytte det egentlig? Det sånn skumgummi type utenpå filteret, men under den er det samme type filter som kn. Den skumgummien ligger som et ekstra lag over på en måte.. Ingen som har noen tips ang abs`n min da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 har prøvd å søke litt rundt nå men finner ikke noe svar på det jeg lurer på. Kjørte ut istad også så jeg at temp plutselig var over 100grader. Stoppa og gikk ut og vifta gikk ikke. Det kom ikke noe spess varm luft fra varmeapparatet heller. Tenkte at noen slanger hadde frysi. Så gikk det plutselig over. Men det blåser fortsatt ikke noe spess varm luft, det har det forsåvidt ikke gjort før heller. Kom hjem og tok av lokket på ekspansjonstanken og startet opp bilen og lot den gå til vannet rant over, og etterfylte med vann/kjølevæske. ¨Vannet som kom opp var forresten jævli skittent..og det blåser fortsatt ikke skikkelig varm luft. Ang vifta så kommer den på noen ganger etter jeg stopper bilen så trur den virker. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 du skulle ha tatt en skikkelig kjølevanns-flush du. sikkert dårlig gjennomstrømming på varmeregistret ditt. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg