Bmw Mpower Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 ok, og åssen gjør jeg det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 vil du ha en detaljert forklaring? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ja kanskje, eller..er det bare å tappe ut vann, ha på nytt vann med sånn radiatorres og la det stå å gå. Tappe ut igjen og spyle nedi m slange? Og ha på nytt vann m kjølevæske igjen etterpå seff? mulig jeg er på villspor hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 tapp ut 2 liter med kjølevæske. Hiv i radiator rens. Etterfyll 2 liter frostvæske. kjør med dette i rundt 15 min. Når motor har kjølt seg ned etter kjøretur, så kan du tappe ut all frostvæska. Det beste er å nappe ut slange ved pumpa, i og med at denne ligger langt nede i systemet. Skaff en hageslange og spyl HELE systemet baklengs (mot opprinnelig strømretning) Fokuser på radiator, da denne er synderen av alle synderne av drittsamlere. Ikke stopp å spyl før vannet er blankt igjen. Vurder å bytte termostat, da vannet allerede er ute. Denne sitter rett ved vannpumpe, inni et svart plast-bend. denne sitter fast med 2 skruer. Håper dette hjelper deg! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Ok takker og bukker. Tanken på å stå ute å holde på det nå frista ikke! Er redd jeg må vente det blir pluss grader. Naboene blir vel spennville hvis jeg begynner å slå ut håret med vannslangen nå. Bor en slags nedoverbakke så det hadde vel blitt skøytebane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jamen, har du ikke råd til verksted da? De gjør det jo på en time. da slipper jo DU å gjøre det Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 råd te verksted nå har jeg ikke nei betale igår regninger og bøter for 12000, men det hadde vært jævli deilig å slept det. Mye tar de for en sånn jobb ca? Fant ut nå at alle vannslangene er frosne..jippi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 frosne? som i is? sprukket blokk? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 som is ja, håper faen ik blokka har sprekt nei...er bare siden igår så håper det ik det har skjedd no!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hørt om frostplugger? se om di er på plass Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jamen, kjære vene! Har du ikke sjekket konstentratet på væska? For å være ærlig, så tror jeg du gjør rett i å sette bilen på verksted. få de til å gå over olje, kjølevann, bremser, forstilling rust og slikt småtteri. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe..skakke på no verksted her å gårn..nå er jobben gjort. Fikk et sted å stå inne. Virker som alt er bra igjen. Joda sjekka konsentratet på væska og den viste -14 grader så den kan ikke ha vært riktig. Nå blåser det hvertfall varm luft, og vifra går på før 100grader. Både slangen over og under radiatoren er varme. Frostplugger har jeg ikke hørt om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jamen...selv er jeg på verksted en gang i blant. Å ligge under bilen i 5 timer, ikke en gang JEG er så glad i å skru. Frostplugger er slike metall-caps som er banket inn i blokka. Disse ryker ved for stort trykk i kjølesystem, feks ved frysing av kjølevann.disse sitter under eksosmanifold på denne bilen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ok, da får jeg ta en titt på dem. Så lenge en har varmt sted å stå er det ikke no problem. Tenkte å sette bilen på verksted rett før sommeren og ta en skikkelig overgang. Er fortsatt en ting jeg ikke skjønner, den kompressor testen. Har fått den til en gang før, men hver gang jeg prøver nå så får jeg den ikke til. Der det skal komme opp to verdier mellom 86-104(?) kommer det bare opp 130, det den står på 130 hele tia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartman Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 kan det vere vacumslangen inn til speedoen som ikkje er ved sine fulle fem.??!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg