Bmw Mpower Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 den vakumslangen som går til speedometeret er det null liv i. Hva gjør den egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 null liv? som i null vacuum? Denne gir signal til MFA- Trykkmåler Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 null vakum ja. Den virka før, men så virka den plutselig ikke en dag. Har den noe sammenheng med kullfiber tanken? Lurer på om ikke vakumet forsvant når jeg fjerna den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 vel....ikke sånn "direkte". Men det har nok en sammenheng ja. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 dæven det var kjekk tegning! hvor finner du dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 På en cd som jeg skaffet i høst. Interessert? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 åja kjøpt det et sted da el? Hadde vært kjekt med en sånn. Har prøvd å finne en corrado "bok" på nettet men er ikke stort å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 denne cd-en hjelper deg masse bilder og tekst. Men den er myntet på Amerikanske og Canadiske Corradoer. Ikke -89, kun fra -90 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Funker på europeisk Corrado også. Som regel en del ting i tillegg på US og Canada-modeller, så alle modeller dekkes, også før 90. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 kom til å tenke på noen ting.. 1. Når nåla er på reservetanken, skal det komme opp noe lys eller lyd noe sted? 2. På de bilene jeg har hatt før med kjørekomputer pleide det å komme lyd når utetemp kom ned på 3grader. Har også vært borti det på en annen vw (ikke corrado) Men skal det komme no varsel på corrado? 3. Hvis jeg glemmer å slå av lysa, er det ingen varsel om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Nei, nei og nei. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 en liten oppdatering. Blei lei av det grønne lyset i knappene, så jeg bytta lysa ut med ultrablå dioder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hvor er bildene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 rolig nå sailor, ska legge ut nå. Hadde bare det ene etter jeg bytta ut de grønne diodene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Her er noen til, ekke så lett å få til noen bra bilder i mørket med mobilen dessverre! Tar et par imorra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg