ole12 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Det ble faktisk jææææ*** kult:D Brukte du bare loddebolt, og lodde tin? Hvilke dioder brukte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Takk:) Her er et par til Brukte loddebolt og tinn ja. Didoder kjøpte jeg på clas ohlson. 30mA 3,3v. De kan du bruke i vindusheis knappene og takluke knappen, på annet belysning må du legge opp en motstand foran dioden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Tror jeg og må inn å få kjøpt meg noen blå dioder:D Stiligt. Men uansett, kan du dele litt snø kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 5 mm ultrablå dioder. Snø kan du få så mye du vil av!! Har vært ute å måka 4 ganger allerede idag..første runde begynte kl 8!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 trur jeg sa feil te deg ang diodene. Kikka på en annen pakke jeg hadde her, de jeg brukte i vinduheisknappene og taklukeknappen er de miste clas selger! De jeg nevte overfor er større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 uff..snøen kan dere bare beholde for min del. Er ikke snø her:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 var morro til en viss grad men idag kom det så mye at halve kunne vært mer enn nok. Var ute å brekka igår og det var hvertfall ikke no å klage over!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Altså 5mm 30mA 3,3V didoder du brukte i vinduesheis og takluke bryterene? Disse her, tåkelys/hovedlysbryter/bakrute-varmer. Hvilke dioder brukte du i det? Og hvor stor motstand bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Her har du et bilde. Trur de jeg brukte var 3mm 3,0v. Må se i butikken, trur de har tre forskjellige str, og jeg brukte de minste. De andre knappene brukte jeg noen blå dioder fra biltema som jeg hadde liggene. Dem er det motstand på, men de er litt store så vil anbefale deg å bruke clasO dioder der også og motstand. Med biltema diodene må du tilpasse selve bryterhuset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Fulgte med to sånne med en frontfanger jeg har kjøpt. Noen som vet hvor de skal hen? Passer hvertfall ikke inn der blinklysa skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Det er vel sånne lys som skal lyse på begge sidene av fangeren? Noe som alle US corradoer har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Vis du er på EliteCorrado sin bil, så ser du hva jeg tror det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 ja tenkte meg at det var noe sånt, men det er jo ikke no utskjæringer på siden av fangern! Er en lumma front forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Det er markeringslysene som Ole nevner ja. Har US front på min bil også, men der har noen lakkert over lysene og kappet hull i skjermene til Golf3 blinklys :( Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg