Kristaafa Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Mine fjærbein stikker opp på samme måte. Har kjøpt inn nye lager nå, så da håper jeg å bli kvitt litt subbing i samme slengen :) Ser finfint ut dette da! :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 håper det hjelper jeg å! Har ikke rukket å få byttet dem enda, men blir vel imorra. Tenkte å kjøpe meg et stabstag, har fått høre fra noen som driver med det at stabstag fra golf 3 skal passe. Noen som vet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Golf II stag skal passe. Har samme varenr som Corrado på de fleste nettsider. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 ok, ja a burde det vel passa..får bare prøve å se da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 lurer på en ting ang. ladetrykket. Når jeg gir flatt jern på ca 2000omdr går målern med en gang opp til 0,6-0,7 bar. Etterhvert som turtallet siter øker trykket og ved ca 6000/6500omdr er det på 1,1bar. Er det ikke sånn at den egentlig skulle ladet 1,1 fra bånn av? Oljetrykksmp: Med en gang jeg starter bilen på morgen går trykket op til 6...etterhvert når bilen blir varm så synker det..når jeg kjører helt vanlig uten å gi på eller bremse på gira så ligger på alt fra 1-3..også stiger det når jeg gir på, faller til 0-1 når jeg clutcher..er det riktig eller? skal ikke det holde seg oppe på et høyt tall hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ladetrykket øker med turtallet på laderen, så fullt ladetrykk har du ikke på lave turtall. Samme med oljetrykk. En frisk motor bør ha 2 bar på 2000 rpm ved varm motor. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ok men da er vel det i orden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Vet ikke om du har fått byttet de fjærbens-lagerene dine. Visst ikke er det bare å spørre om å få LAG VKDC 35101T som er et sett à 2 stk lager foran. Du har sannsynligvis fått LAG VKDC 40101T?? Angående mellomrommet/lysåpningen du har i toppen av fjærtårnet, så kan det nevnes at min Golf III har det samme "problemet". Jeg fikk da høre at om bilen er senket og/eller er utstyrt med senkeskåler, så får du dette mellomrommet. Om dette også gjelder Corrado vet jeg ikke, men tenkte det kunne være verdt å nevne :) Misunner deg bilen forresten. Lykke til videre. Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nei har faktis ikke hatt tid til å bytte de! Skal prøve igjen imorgen. Kjøpte bare på biltema, skal ha meg justerbart i løpet av vintern så gadd ikke bruke noe penger på det. Har hatt fjbeinet ute og kan ikke si jeg har sett noe tegn til senkeskåler, men kan ta en ekstra titt imorra:) Takk:) Syns ikke bilen er noe særlig slik som den er nå. Har nettopp fått den. Utbedringene er i gang hvertfall! Trenger sårt noen felger..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 du vet at du må bruke de org. fjærbeinslagerene dine på det justerbare når du får det? :) bare til info liksom :) Det måtte hvafall jeg gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 åja..det var med på senktesettet jeg kjøpte te bmwn min hvertfall..jaja nå har jeg de hvertfall så får jeg se når jeg bestiller meg et sett. Får spandere noe skikkelig da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Mine fjærbein stikker like langt opp etter bytte av lagrene, så da er det vel sånn da. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ok ja kan godt hende det skal være sånn. Er bare det at hvis jeg løfter opp bilen med jekk så er toppen der løs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bytta hjullager forrige helg, etterstamma etter et par dager ( da var muttern på begge sider jævli løs) Idag hørte jeg noe piping og skapring når jeg svinga..og nå var mutterne løse igjen! Har sett etter men finner ikke at det skal være noe låsesplint foran? Har sett det er bak men...noen som har noen tips? Locktight? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Skal være låsemutter foran, ikke splint. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg