Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 er det noe annet jeg burde bytte der mens jeg må demontere litt? Har blåst jævli dårlig varme i det siste Er denna jeg trenger? Norsk Bildelsenter Corrado 1991 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 men det er bare jævli med demontering, ekke no vanskelig vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Det er den du trenger ja. Ikke vanskelig, men mye jobb. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 svarte faen for en tur jeg hadde nå...kjørte helt vanlig så plutselig blei alle rutene doggete på et par sekunder! Kan vel ik være annent en varmeregisteret som tok kvelden vel? Er det dyrt? Vet det er drittjobb å bytte vaffal Kan likegodt være vann som plutselig havnet inn i vifta og igjennom registeret. Opplevde dette selv når slangen for spylevæska løsnet rett ved luftinntaket, over vifta. Blir lett slik hvis det samler seg is og snø under viskerne og i området der. Ved -20 i innlandet, så blåser det ikke mye varme på min egen heller. Jeg sier ikke at varmeregistret ditt er ok, men kryssjekk problemet ditt. Som Autotune sier, det er et dagsverk eller to å få skifta denne. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 det lukta varm kjølevæskedamp, var plutselig dugg på alle rutene og badstuetemp i bilen, vått på gulvet osv. Er bare plussgrader her jeg bor nå. Kan seff håpe det var tilfeldig alt sammen men...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Noen som har gjort dette på verksted og har en ca pris? Jeg skulle ha kjørt bilen til foreldra mine siden de har garasje...er en time å kjøre..Er inn og ut slangen fra varmeregisteret som bare må sammen da? Er det like jævli å komme til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 har aldri bytta registret....vet ikke. Mye enklere å koble sammen rørene der framme ja. Husker ikke dimenasjon. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 er det de to slangene som de grønne klemmene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Yes Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 dæven det var godt..begynte å bli litt bekymra her. Så de to slangene skjøter jeg sammen bare med ett eller annent så er det bare å kjøre? Men er det ingenting jeg burde bytte i samme slengen når jeg ska demontere så mye? Er vel kanskje ikke så mye å bytte der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 tja....vil du heilgardere deg, så bytter du vifta i samma slengen. Denne er dårlig på min, lager mye lyd. Hvis det er litt for mye å bytte, så kan du plukke ut kulelagra og presse inn ny grease Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 ja tenkte litt på om ikke skulle bytta den i samme slengenhøre på litt priser imorra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Vifte til Corrado uten Aircondition/Klima får du på norsk bildelesenter til 565kr.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Vifta sitter helt til høyre, og er enkel å bytte ved en senere anledning. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 lufta blåser ikke av tupèn selv om jeg har vifta på 4, nå vet jeg ikke hvor sterkt den skal blåse men er ikke til å sammenlike med en trasporter jeg kjører ved siden av. Men hvis jeg bare lar det blåse ut gjennom de rillene midt på dasjbordet så kjenner jeg så vidt lufta i ansiktet når jeg sitter tilbakelent. Vet ik åssen det er i bilene deres jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg