Autotune Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Får litt bakoversveis med vifta på 4 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 ok spørs om ikke den og må byttes da.. Nå har jeg fått av de to slangene fra varmeregisteret, men virker som om de vil få en skikkelig knekk hvis jeg skjøter dem. Noen som har noe tips der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 sveis sammen to stk bend. Eller bøy deg et rør, selv om det høres enkelt ut ;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 ja en kort 180grader bend hadde vært supert, må gruble og kikke litt rundt imorra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Da ska jeg igang med å bytte varmeregisteret...uff.. Fant ut av en ting ang smella i potta. Det skjer hver gang jeg gir på skikkelig og slipper gassen, men hver gang smella kommer lader ikke ladern på topp. I de tilfellene smella kommer så lader den bare 0.5 ca. Noen som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 sier bare en ting jeg..drittjobb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 nååh. smøre seg med tålmodighet og slikt vettu :) hiv på noe bra musikk, skal du se at det går fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hehe, vakke så ille som jeg trudde da. Har tatt litt bilder for de som skal gjennom detta en gang i framtia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 hvordan er det med det "plasthuset" som varmeregisteret sitter i, der er det to-tre sånn dører som er dekt med slags skumgummi. Den skumgummien er våt pga kjølevæske...er det bare å la det tørke eller burde jeg vaske det med reint vann? Er litt redd for at det kan gå i oppløsning hvis jeg begynner å vaske det. Hva mener dere som har gjort dette f`ør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 er ikke sikker på hva du mener med disse dørene. Men uansett: Frostvæske er en sterk væske som tærer på det meste. Ville ha prøvd å vaska litt å bli kvitt noe av dritten. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 ingen som har noen tips ang den smellinga og dårlig ladetrykk? Har forresten bestilt meg nye skiver til speedometeret, nye front/baklykter, dempere til panseret og andre småting! Skal få lagt ut bilder når jeg får alt. Skal få lagt ut noen bilder fra varmeregister oppdraget når jeg kommer hjem en dag å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Sjekk at registeret og tenningen er riktig Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 da ska jeg sjekke det, takk. Her er noen bilder fra varmeregister bytte: tømte catch tanken, er det meninga det ska se sånn ut? Og hvor kjøper jeg sånn nosol jeg ble tipset å smøre ladern m? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Kan hende reima som drar laderen er slitt, vil da gå å slure. Noe som fører til dårlig ladetrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 mulig det, men hadde det bare vært det så trur jeg ikke de smella hadde kommet med en gang jeg slipper gassen. Men ska se på reima imorra jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg