Bmw Mpower Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 lurer på hva den slangen er? Syns jeg så en sprekk i den, også lukter det jævli bensin. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 ifølge buka: "Hose - for fuel pump run-on pressure switch." Denne slangen kan fort bli dårlig. Inneholder bensin under trykk Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 ok takk! Hvem side fant du det på?? Kikka og kikka i manualen igår men fant ikke no. Forresten kjøpt nye lykter nå: Fant ut seff når jeg fikk frontlyktene at dem var H1..og xenon kittet mitt er H7..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 jøss, disse var jo fine. spesielt baklyktene, disse kler nok bilen. Btw, husker ikke hvilken side jeg fant dette systemet på. men det var under en kategori for "Fuel injection". Noe i den duren. Uten å se på programmet igjen, så mener jeg at denne sensoren var for "Radiator fan run-on controle module". Har vel ingen betydning for kjøringa sin del, bare at slangen er dårlig og kan begynne å lekke. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 den lekker ja! Klemte veldig lett på den og da spruta det bensin ut! Ja er veldig fornøyd med baklyktene, de passa veldig godt til fargen på bilen:) Frontlyktene var også bra men trenger litt tid til å bestemme meg! Her er et par andre ting som var i pakka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Når skal vi få et heltesbilde av bilen din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 hehe ligger noen gamle tidligere i tråden, men jeg skal få tatt litt bilder når jeg får den litt mer sammen te uka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 nå kan det forresten hende jeg har et komlett h7 xenon kitt som er nesten nytt til salgs hvis jeg går for angel eyesa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 noen som kan fortelle meg hva de to kontakene her er til? Under girmansjetten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Kontaktene brukes til å lese ut feilkoder. Feks med vag-com. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 aah..takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 lite spm..når dere trykker lysbryter kanppen inn ett hakk, kommer hovedlysa på da? Eller kommer de på det andre hakket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 park på første, kjørelys på andre Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ok, var det jeg tenkte meg. Hos meg er det kjørelys på begge! Skjønner ikke helt åssen jeg skal koble angel eyesa! Sånn at bare ringene lyser. Kan jo selvfølgelig legge opp ledninger til en egnen knapp da men..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 dra ut ledningene til parklysa, og kobl inn angeleyes. Da lyser eyesen på park, uten de jævla parklysa, det tar seg faktisk ut :) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg