Bmw Mpower Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 takk takk. De er skikkelig fine, ser veldig orginalt og fint ut..ikke no jalla bling bling. Gav vel i underkant av 600kr for skivene og litt over 500 for toll. Frakta var under 200kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er det mulig å få av glasset på tåkelysa uten å ødelegge det? Har prøvd å varme det opp litt med varmepistol men ser ikke ut til å slippe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Idag klarte jeg ikke dy meg mer...så en person sykle i t-skjorte og da tenkte med en gang: nå ska sommerhjula på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Skulle prøve å ta av bakfangern idag, men så fant jeg ut av at de 17mm boltene er rimelig godt rustne...Det bare datt biter av boltene. Noen som har noen lure tips? Eller må jeg borre de ut?:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 kan eventuelt prøve å slå på ein 16mm pipe. det har fungert for meg vertfal=) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ok, får prøve det da! Trur egentlig det ikke er så mye igjen a den bolten enn rust..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hei! Trur drivakselen på høyre side er klar for utbytte. Noen som har en bra liggene? Trenger også sideskjørt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 hva mener du? er leddene gåen? mansjetter? kast i akslingen? får en ny en for 93 dollar Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 ja så ny lå på det på german.a.p. Vet ikke hva som er galt med den, har ikke rukket å se på den. Hørte på fredag bare noe klunking fra høyre side. Veldig lik lyd som har kommet fra andre biler jeg har hatt når drivakselen er gåen. Er vel leddene regner jeg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Skraping/klunking ved sving og gass? det har jeg og. Ytre drivledd kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 er klunking, hørte det først når jeg slapp opp gassen og bremsa på giret. Blei litt redd for at det var noe med motorn med en gang. Testa litt etterpå igjen og når lyden kom satt jeg bilen i fri og slo av tenninga mens bilen trilla, og lyden var der fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Kan være hjullager også, hadde slik klunkelyd når jeg kjørte med et knust hjullager. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 alle hjullager er nye, bytta dem rett før vintern. Kan jo gå over dem tilfelle jeg slo dem i skeivt. Skal se om jeg får sett på det ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Drivledd er det hvertfall hvis en gir gass ved sving, og lyden kommer. Lyden forsvinner hvis en holder clutchen inne og svinger. Kan ikke være så enkelt som et stab. stag da? Eller en bærekule? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hmm..ska ut å ta meg en tur å høre jeg! Er ganske sikker på lyden kom på rett vei men ska teste. Takk for tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg