Bmw Mpower Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 faen har alt hælvette bryti løs nå eller...starta bilen og gikk inn for å hente kaffekoppen så ser jeg at den rød temp lampa blinker på speedometeret. Bilen er jo kald, er kjølevæske på den og alt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Kan være motorfester som er dårlige. Ikke ukjent at fremre feste ryker 1 gang pr år.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ok, får ta å se over de også da. Det fremre bytta jeg for tre mnd ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 bør sjekke hva som har skjedd ja. På min egen så har braketten for festet knekt på 2 plasser, mens bolten på den tredje plassen har falt ut. DA ble det virkelig fart der framme. Bulka panser :S må nok rettes ut, usj! Bare fordi jeg trodde det var småtterier. Den blinkende lampa indikerer for varmt kjølevann eller ikke tilstrekkelig kjølevann. Sensoren for denne indikatoren sitter i selve ekspansjonstanken Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ok takk for svar, jeg har fae..ikke hatt tid te å se på noe det enda. Lampa har slutta å lyse hvertfall, etter jeg rørte litt på den slangen. Ellers får jeg muligens bilen på bukk te helga så da kan jeg få tatt en ordentlig kikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 hei, er det noen som har hatt ut rutene forran før?? Skjønner ikke åssen jeg får ruta av de skinnene.. Er det mulig å få ut bakrutene også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Klipps på skinnene, er bare å dra ut. Siderutene bak er limt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 aah stemmer, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 ruta på førersia slutta å virke idag, eller den begynte å lage noen jævlige lyder. Tok ut motoren og kikka inni... Får en kjøpt den vaiern løst, eller må hele motoren byttes? Motoren går helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Noen som har dette liggende? Hørte hos hoggern men der var det 0 corradoer. Gjør det noe å starte bilen når intercoolern er vekk? Dama skulle flytte bilen noen meter og visste ikke at jeg hadde tatt den a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Vaieren får du ikke kjøpt løst, kun hele mekanismen. Jeg har selv fikset en rute med å kjøpe vaier fra biltema og kjemisk metall som jeg festet vaieren til i spola. Dette er en skikkelig drittjobb, men fikk det til til slutt. Dog prøver jeg å begrense bruken av ruta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 stemmer, har nok drittjobber om dagen så trur jeg går for hele saken. Si fra hvis noen har førerdør mekanismen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 kom til å tenke på en ting etter å ha sett på litt forskjellige bilder a corrado motorer. Hvis en fjerner returrøret til ladern. Er det best å ha filter på høyre side av ladern (sett forfra) eller tette igjen den siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Finnes mange løsninger. Blokkere inntak, sette på filter, og sette på rør som går tvers over motorrom og filter på venstre side. Løsningen til SWG ser bra ut, men er DYR. Har selv valgt å blinde dette inntaket, sette inn Green filter i original luftfilterboks og åpne opp luftfilterboksen i underkant, og føre et rør fra fanger og inn i filterboks. Har også valgt å kjøre veivhusventilasjon inn til laderen igjen for å få rett smøring. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Stemmer, men hva blir forskjellen om man blokkerer fremfor filter da? SWG sin løsning ser dritbra ut men den er dyr ja, har sendt de tre mail ang frakt på det kittet men aldri fått svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg