Bmw Mpower Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ingen som vet noe av dette?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Du kan jo se på de før du vurderer saken. Men på en annen side så skader det aldri ;) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Regner med du mener rådelagerene og ikke rådene? Rådene er jo skuddsikre Spørs hvor mye jobb du vil legge i det. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 ok takk. mente rådelagera ja! vurderer den motoren som er til salgs på vwaudiclub til 15k. syns dere som vet hvem motor jeg mener er verdt det? skriver fra mobilen så får ikke lagt ut link! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Har egentlig ombestemt meg,for jeg har begynt å fikse den opp og lakkere. Har fått på nye lykter rundt om, front,grill,hekk og sideskjørt. Nå er det motoren sin tur. Selger jo seff hvis det kommer et int bud:) Tøft... gledere meg til å se den ferdig!!! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Gleder meg å! Hehe håper alt går etter planen. Her er link til motoren, noen som har noe kjenskap til den? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=123740&highlight=corrado Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Hvis jeg vil lakkere/male blokka sort, hvilken type lakk/maling kan jeg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Benga går, men du har også egen motorlakk. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 heisann folkens. Noen som kan hjelpe meg med noen kjappe tips når jeg skal justere tenninga? Trenger jeg prøvelampe feks`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 en annen ting jeg ikke finner ut av. Skulle sjekke co potmeteret, satt måleren på ohm og prøve å måle på kontakten men det kom ikke opp noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 For å justere tenning trenger du en tenningslampe. Ohm på co-pot skal måles mellom pinne 1 og 3 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 takk takk, fant ut a det! Har fått tak i rallye bend til bilen nå, men jeg får det ikke på plass. Det ene feste til g ladern står i veien. Den svarte stag feste som er skrudd fast i blokka. Går det greit å fjerne det? Er det noen som har sånn bend montert og har et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Bilder finner du i min Corrado-tråd. Staget kan fjernes. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 ok takk. Fikk det til når jeg fjerna staget og skjærte vekk litt a den braketten som er mellom ladern og feste. Så nå har jeg endelig fått bytta motor, fått på rallye bend og frontm. ic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Fant ut at det var luftlekkasje mellom lader og rallye bendet. Syns blien gikk litt dårlig. Nå er det fiksa. Faen å det går unna nå. Motoren: har gått 165t ca 65mm ladehjul Dr Schrick 268°/276° kam 3,5bar bensintrykksregulator 370cc Siemens dyser SNS stage 5 chip Rs porta lader Frontmontert ic Vurderer å sette fingrene i en vr6 så bilen skal kanskje selges Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg