acoupe Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 du ser hvordan jeg har gjort det i tråden, la ut en relativt detaljert beskrivelse. Er jo ikke noe som er lagd til noe sånt, løsningen "fant" jeg på selv. Men den funker :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 ok, har lest gjennom alle sidene i tården din en gang og det tok en uke. Er noe jeg ikke har fått med meg i den søkefunksjonen trur jeg. Når jeg søker etter veivhusventil så kommer tråden din opp men da kommer den på første siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 :) http://www.bilforumet.no/corrado/61343-mitt-lille-corrado-prosjekt-117.html Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 der ja, hjertlig! Nå ere på tide å få i seg no øl! God helg folkens:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 <Koskos! <3<3<3 knegg :D Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 uff det er siste gang jeg drekker...begge henda er ødelagt så nå blir det lite skruing Er det noen som har en overgang til ladern som på bilde? Eller noe lingende? Evt den orginale gummibelgen som er på venstre side av ladern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 kan jeg ikke bare egentlig fjerne veihusventilen og sette slangen fra catch tanken rett i toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 uff det er siste gang jeg drekker...begge henda er ødelagt så nå blir det lite skruing Er det noen som har en overgang til ladern som på bilde? Eller noe lingende? Evt den orginale gummibelgen som er på venstre side av ladern Tror du skal lete en stund etter disse originale flensene... Har aldri sett slike flenser, de er sikkert snedige de. og JO, kobl catch-tank slange rett på, er vel flere som har droppet denne "ventilen" som du kaller det. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ok da prøver jeg det...:) De flense følger med det dobbel filter kittet som jeg la ut bilde av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 flott! Hold oss oppdatert Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 her er den gummi pakninga som går i topplokket, og som veihusventilen skal oppi. Syns det ser ut som om en del mangler på den? Har jeg vært så jævli uheldig at en del av den har detti oppi toppen? Og her er et lite bilde av catchtanken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ser ut som om den nedre delen mangler ja. Sprett opp toppdekselet og se etter om den er der nede ennå. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 å faen:well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 men tror ikke det er så farlig. Det sitter et deksel over knast-akselen som kan fange slike deler som skulle falle ned. Denne gummi ringen har mest sannsynlig kilt seg fast i siden på denne. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ok var enda godt det da! Får skur av det toppdekselet etter jobb da. Er det no å passe seg for der el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg