EliteCorrado Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 ok takk, da fikk jeg justert den. Men ere noen som har et tips åssen man får det forbanna klipsfaenskapet på plass??? Når har jeg stått ute i en halvtime å prøvd å presse på det grønne satanskapet men den vil jo ikke inn om jeg så hadde sprekt og klikka i -VINKLER- Der har du svaret ditt... Sett sensoren i rett vinkel, det vil si, den må stå rett veit. Se bilder av andre motorrom, så ser du cirka hvilken vei den skal stå, ellers får du den ikke inn. Det er fordi den ikke skal riste og begynne å sno seg alle veier, og ødelegge ledninger og stikk. Ya see? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 ja skjønner det, det er jo sånn hakk den skal inni og da står den helt rett. Jeg hadde den i det hakket, men ikke faen om den ville inn. Mista den jævla dritten nedi motorrommet to ganger og da ga jeg opp, tok ståltråd gjennom der og bandt det fast. Får prøve imorra når det blir lyst..fikk hvertfall justert den 500 ohm nøyaktig. At sånne småting ska ta så tid!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Catchtank monterer man som regel når man ikke skal ha veivhusventilasjonen tilbake til innsug, og da få samla oljedamp i en tank. Men du skal jo ha veivhusventilasjonen tilbake til innsug, så er ingen mening med catchtank da. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 nå er det en av oss som misforstår trur jeg.. Jeg har koblet catch tanken rett til veihusventilasjonen (på bilde har hele dritten detti av da..) Fikk tips tidligere i tråden om at silk det er koblet orginalt, får laderen litt smøring fra den oljedampen. Derfor hadde jeg tenkt å ha et y-ledd der en slange går til catch tank, og en rett til lader. Men etter det jeg har skjønt holder det å skyte inn litt nosol i ny og ne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Neste du bør gjøre er å kaste konfilteret ditt langt unna. skumgummifilteret ditt er drepen for g-laderen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 å faen! Da skal det ut fort. Går det i oppløsning? Hvem merker bør jeg gå for da? Må bytte ut det filteret siden jeg skal ha to uansett. Har hørt at apexi er være det beste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 dæven å corradoen gikk som faen på vei te jobb idag!! lada som en stukken gris på alle gira! enten synger den på siste vers ellers har den godtatt at jeg har hatt bmw før! Var så morro at jeg fikk lyst å ta meg fri og ut å kjøre! Tror det hjalp litt med å få lagt opp luft rør til filteret. Det at jeg stilte co sensoren, går ikke det mer på bensinforbruket? Eller kan det blir så stor forskjell ved å stille den fra 550 til 500ohm? (vet at det er kaldt i lufta om morgen ass:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 kald luft er morgengull i corradomunn. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 har vært å rotet i mørket idag og funnet brudd på en ledning. Hva er den ledningen til? Jeg loddet det hvertfall sammen.. Som dere ser på det ene bilde, der jeg har markert med rødt..ska den være sånn skeiv eller har det skjedd i etterkant? Og det som er markert grønt kan vel ikke være sånn orginalt vel? DEt så hvertfall ikke tett ut! Det som er markert gult viser bare skikkelig råtne slanger som jeg må få byttet fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Når G-laderen er nyoverhalt, så er det brukt en type pasta for å holde smøringen i gang.Etterhvert som denne smøringen suges inngjennom og/eller tørker inn, så vil ikke Laderen ha noen form for smøring. VW designet rørsystemet slik at laderen får tåkesmøring fra veivhuset. Slik kan vi sitte og fyre av mot hverandre Acoupe. Egentlig har vi ingenting å argumentere med, med mindre noen med erfaringa kan si noe? (hinthint Poloclassic?) Eneste jeg kan forsvare meg med, er at kjøretøyet mitt har ikke en eneste kvittering for overhaling av kompressor. Det eneste jeg vet ble gjort med min egen bil i 1990: -Nothelle Chip -Nothelle ombygd kompressor, originalt ladehjul. Begge delene utgjør 194hk Kvittering viser bare : -Nothelle conversion -'0' Clip 2 piece Price £1900 Har funnet ut litt mere om min lader: Garantert IKKE overhalt de siste 10 årene. Muligens ikke overhalt siden ombygging i 1990 av Morego. Gjett hva? Den puster fremdeles friskt! 0.95 Bar. Vet hvor den skal overhales hen neste gang ja Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har funnet ut litt mere om min lader:Garantert IKKE overhalt de siste 10 årene. Muligens ikke overhalt siden ombygging i 1990 av Morego. Gjett hva? Den puster fremdeles friskt! 0.95 Bar. Vet hvor den skal overhales hen neste gang ja Kjøpte du den Corrado`n ifra 8800 Sandnessjøen? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Nope....fra en i Sandefjord. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 det er ikke gærnt det! Gjør du noe hemmelig med den hver dag siden den har holdt seg så bra=) Idag får jeg leppa jeg har bestilt til frontfangeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Trur det ledningsbruddet gikk på noe med tenninga. Starta bilen tidligre idag og da rusa den seg ikke opp som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Trur det ledningsbruddet gikk på noe med tenninga. Starta bilen tidligre idag og da rusa den seg ikke opp som vanlig Har du hatt samme feil som meg? Turtall som henger på 15-2500? Hvilken ledning hadde du brudd i? Jeg fant brudd i den ene ledningen på det stikket som du har merket med blått på ett av bildene, men når jeg satte den sammen igjen merket jeg ingen forskjell. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.