Bmw Mpower Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja det var noe sånt, lå på ca 2000omdr når jeg starta bilen kald. Var den midterste ledningen på den stikka som du ser, mener den var rød og brun? Den har vært sånn hver dag når jeg har startet den på morgen, og både igår kveld og idag morgen når jeg prøvde var det ikke anntydning til noe turtallsprang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hmmm, da får jeg sjekke litt mer, kanskje strekke opp nye ledninger til den, da de som er der ser litt dårlig ut. Var hvertfall ingen forbedring når jeg lappa sammen med ledningen som var løs der, som forøvrig var forsøkt sammensatt tidligere med hjelp av en sukkerbit :ex_machin Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 du har tatt av den gummihetta på pluggen? Kan hende det er brudd på innsiden av den hetta også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det glemte jeg helt å sjekke. Mener at den blei enda verre når jeg tok av stikka for å måle strøm ista. Har du mulighet til å sjekke hvilke verdier du får ut fra de tre? Var din slik at du kunne bremse den ned på turtall, og få den til å ligge der, eller lå denalltid på høyt turtall? Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 var sånn at når jeg startet den, så gikk turtallet opp. Da pleide jeg å sette den i 1. gir å bare kjøre et par cm fram. Mener den roa seg litt da men ikke helt til der den skulle være, også etter et minutt ellerno så var den normal. Når jeg starter den nå så ligger den konstant på litt under 1000 omdr. Mener jeg har hørt det hender at det kommer brudd i akkuratt det punket ledningen forsvinner inn i den gummihetta, så du bør sjekke den. Kan prøve se om jeg rekker å måle imorra hvis jeg ikke må jobbe overtid. Åssen verdier fikk du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Mener jeg fikk 5,30 eller no ut fra to av dem, og 0,73 eller no fra den siste. Men jeg husker ikke helt nå. Tenkte bare det hadde vært greit å ha noe å gå etter nestegang jeg skal rote nedi der :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 fikk ikke gjort det idag dessverre, men skal rote litt med bilen imorra så kan prøve å måle da! Har søkt litt i forumet om hvordan å få av frontfangern. Jeg skjønner ikke åssen skruer som folk mener! hehe..det er ikke noe skruer bak grøftlys? Er det de to skurene som jeg har ringa rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jepp Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 fikk ikke gjort det idag dessverre, men skal rote litt med bilen imorra så kan prøve å måle da! Null stress, jeg har så mye annet å reparere på, så du tar det når du har tid :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 har fått tilbud om å kjøpe borbet a 4x 9x16" med nye cooper dekk. Er det grei pris? Trur felgene er ganske strøkne. Måtte avbestille de nye jeg hadde kjøpt for det ville ta jææævli tid før jeg fikk dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 har fått tilbud om å kjøpe borbet a 4x 9x16" med nye cooper dekk. Er det grei pris? Trur felgene er ganske strøkne. Måtte avbestille de nye jeg hadde kjøpt for det ville ta jææævli tid før jeg fikk dem! Tror ikke du får godkjent Cooper 215/40-16 på 9x16. Kun Dunlop, Yoko, Conti og Toyo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 å..hvorfor ikke? den w merkinga du tenker på? Får vel ikke godkjent de felgene uten å ta buene uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Du lurer på om det er grei pris? Men hva er prisen? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 ekke så dumt å ta med den nei...7500! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Tja...Trenger ikke legge til så mye for å få nye Brock B1. Men er felgene meget bra, så er det vel egentlig så ille. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg