Gå til innhold

Min corrado!

Ranger emnet

Bmw Mpower

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, da får jeg sjekke litt mer, kanskje strekke opp nye ledninger til den, da de som er der ser litt dårlig ut. Var hvertfall ingen forbedring når jeg lappa sammen med ledningen som var løs der, som forøvrig var forsøkt sammensatt tidligere med hjelp av en sukkerbit :ex_machin

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg helt å sjekke. Mener at den blei enda verre når jeg tok av stikka for å måle strøm ista. Har du mulighet til å sjekke hvilke verdier du får ut fra de tre? Var din slik at du kunne bremse den ned på turtall, og få den til å ligge der, eller lå denalltid på høyt turtall?

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sånn at når jeg startet den, så gikk turtallet opp. Da pleide jeg å sette den i 1. gir å bare kjøre et par cm fram. Mener den roa seg litt da men ikke helt til der den skulle være, også etter et minutt ellerno så var den normal.

Når jeg starter den nå så ligger den konstant på litt under 1000 omdr.

Mener jeg har hørt det hender at det kommer brudd i akkuratt det punket ledningen forsvinner inn i den gummihetta, så du bør sjekke den.

Kan prøve se om jeg rekker å måle imorra hvis jeg ikke må jobbe overtid. Åssen verdier fikk du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått tilbud om å kjøpe borbet a 4x 9x16" med nye cooper dekk. Er det grei pris? Trur felgene er ganske strøkne.

Måtte avbestille de nye jeg hadde kjøpt for det ville ta jææævli tid før jeg fikk dem!

Tror ikke du får godkjent Cooper 215/40-16 på 9x16. Kun Dunlop, Yoko, Conti og Toyo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider