Gå til innhold

Noen som vet hvor de selger interiørdekor?

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Originally posted by Phantom

kas; Er akkurat noe sånn som du viser jeg leter etter...

jeg kjøpte det til bilen min fra usa.den lista du ser på bildet over kostet 800.- inn i butikken så det er dyre greier.men det ser jxxxi bra ut da.

post-2005-13804852471836_thumb.jpg

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere skal pynte på interiøret. Vær så snille å gjør dette ordentelig... Ikke bare sett en fake carbon plate et sted. Det ser så jævla jall ut!

attachment.php?s=&postid=215271

Sånn som på bildet er fett så lenge det er gjennomført! Ser foresten veldig bra ut :cool:

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt kommer ann på om du har airbag eller ikke.jeg tar 500.- for lista over hanskerommet hvis du ikke har airbag og 800 hvis man har.rammen rundt girkulen må jeg ta i innbytte for disse blir drappert i carbon og havner på ca 1200.askebegercover ligger på ca 250 men selger de kun hvis man kjøper gir-rammen eller list til airbag.tjener ikke noe på dette så.ellers har jeg motordeksel i carbon til m52,deksel på bakside av forsetene,deksel over airbag,panser,sideskjørt,e46 m3 fanger til e36,lepper i carbon+++

copyr vis

mvh

post-2005-13804852472485_thumb.jpg

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

alt kommer ann på om du har airbag eller ikke.jeg tar 500.- for lista over hanskerommet hvis du ikke har airbag og 800 hvis man har.rammen rundt girkulen må jeg ta i innbytte for disse blir drappert i carbon og havner på ca 1200.askebegercover ligger på ca 250 men selger de kun hvis man kjøper gir-rammen eller list til airbag.tjener ikke noe på dette så.ellers har jeg motordeksel i carbon til m52,deksel på bakside av forsetene,deksel over airbag,panser,sideskjørt,e46 m3 fanger til e36,lepper i carbon+++

copyr vis

mvh

Har kun airbag på førersiden. Hva er prisene på sideskjørt og panser.. Kom med en pris, faller den i smak får du beskjed asap.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider