Ols3n Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hei lurt på om det er noen som veit hva for høy co blir forårsakt av? om det går ann å justere det ned, eller åssen jeg får det ned? håper på raskt svar:peace: mvh ESKILD, Gausdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen av vendelborg Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 gåen lamdasone føler, eller gåen kontakt eller ledningsbrudd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Høy Co kan være resultat av feil blanding mellom bensin og luft. Dårlige tenningsdeler kan gi feil Co. Og gammel olje kan gi feil Co. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Dårlig vanntempsensor (blå), dårlig lambda eller dårlig/feiljustert CO-pot Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Haynes viser til at Tennplugger skiftes hvert 48.000km. (Regner med at pluggledninger skal skiftes samtidig) Lambda skiftes etter 96.000km. Komponenter eks. POT-meter og Temp-føler kan ohm-testes for å fastsette tilstand. Hvis noen av disse komponentene er defekte, vil de helt klart utgjøre en trussel på en CO-Test. Og når oljen er skiftet, så vil ikke dette utgjøre en negativ faktor på CO-test, heller det stikk motsatte. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.